TDC Homebox virker ikke sammen med Iphone 4S / IPAD 2 | YouSee Community

TDC Homebox virker ikke sammen med Iphone 4S / IPAD 2

Vis første besked

29 Kommentarer

Hej

Vi tager lige en opdatering.

Patrick skrev "Der er derfor lavet en "Applesikker" version firmware: 7AH046"

Det må være en taste fejl eftersom 7AH046 var den version vi allerede havde.

Har netop fået opgraderet til en 7AL046 efter at jeg havde fremstillet mine problemer på TDC's face book side.

Vil du Patrick ikke være rar at melde ind med hvad du egentligt mente?

Jeg kan dog se at der er en der melder ind via facebook siden at der stadigt er problemer trods den nye opgradering.

Har lige fået HomeTrioFiber og kan ikke få stabil WiFi forbindelse til IMAC og IPhone 4S. PC og Nokia telefon kører fint.

Der er en der mener at Appel ikke kan køre med 40MHz båndbredde.....

Er der nogen der kan oplyse hvordan man skifter mellem 20 og 40MHz båndbredde på TDC's router (Sagemcom)?

Oplever at der er små udfald på TV. En til fem gg i timen kommer der en kort pixilering. Er der andre der har oplevet noget lignende?

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Det er korrekt at på adsl homeboxen har vi fået en firmware 7AL046 som løser en del af de problemer som ses med apple. Der arbejdes stadig for en løsning på vdsl homeboxen som også er den der anvendes ved fiber. Er der nogen der har problemet der har forsøgt at sætte det trådløse til "kun g" i stedet for standard der tilbyder både n og g netværk.

Når jeg spørger er det fordi at jeg ikke selv har en 4s. Jeg har snakket med Patrick i dag og han oplever ikke problemer med 4s så nået tyder på at det er en fejl der åbenbart ikke rammer alle.

Connected services som er den gruppe der håndtere problemer med homeboxen og lign. udstyr læser ind i mellem med på forum her. Der arbejdes meget seriøst på at få løst problemerne.

mvh

Jan

Hi there - just to add that I read the posts (thanks!!!!) and ended up changing the freq to the highest (as recommended in the posts here) and it works. 

Now, I still need to find out what the heck changing the freq does to my network (and the law of unintended consequences).

thanks for the help though / tak for hjælpen!

Besvar