TDC Homebox - online backup starter ikke...

Hej

Min online backup på TDC Homeboxen starter ikke. Jeg har forsøgt at genstarte og gendanne database - men intet sker...!

Jeg har 135 GB liggende på homedisk'en - men den kommer kun til "0% Backup - 179.67 KB/135.41 GB"

Hvad mere kan jeg gøre??

Syntes jeg har kigget alt igennem på Forum'et og kan ikke finde andre løsninger... :-(

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej renielr.

Velkommen til TDC Forum

Som foreslået i en anden tråd vedr. et lignende problem, synes jeg, at du skal starte med at kigge i loggen.

Klik på værktøjnøglen øverst til højre for at komme til "Systeminformation". På denne side klikker du igen på værktøjsnøglen øverst til højre, hvorefter du kommer til "Avancerede indstillinger". Klik på "Log" under menupunktet "Vedligeholdelse", og se om der eventuelt skulle være en advarsel/fejlmeddelse, som indikerer backupproblem. Er du i tvivl om betydningen af en eventuel meddelelse, kan du gengive meddelelsen i denne tråd, og så kan det være at nogen kan hjælpe med at tyde den.

Ved åbning af Avancerede indstillinger kommer der en "TDC Advarsel". Den skal du bare sige "OK" til, men husk IKKE at ændre nogle avancerede indstillinger, med mindre du ved, hvad du gør. ;)

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)