TDC homeboks

• 0 kommentarer
Hej TDC og brugere

Jeg har haft flere udfald på min homeboks og er nu kommet til at tænke på, om boksen måske er følsom for elektromagnetisk udstråling.

Min homeboks står i en reol sammen med andre apparater, og der er også højttalere i nærheden.

Hvis min frygt er begrundet, ville det så være en ide at afskærme boksen med en metalplade?

Mvh.

WiTo

1 Kommentar

Omdømme 3
Hej WiTo

Boksen kan påvirkes af af radiostøj, som f.eks. kan skyldes en defekt elektrisk enhed i nærheden af den.

Hvis du vil teste om din boks forstyrres, af det udstyr den står op af, kan du eventuelt prøve at slukke udstyret et døgns tid eller to, hvis det er noget du kan være foruden så længe.

Men i dit tilfælde, hvis ellers jeg har slået dig rigtigt op i mit system, så har jeg lige talt med teknikeren, som fortæller at det skyldes en kabelfejl.

Kabelfejl i dit område forventes løst i løbet af 7 hverdage, det kan dog være både korte og længere, alt efter fejlens omfang.

Så alt i alt synes jeg, det ser positivt ud med din fejlretning, og du har forhåbentligt en stabil linje igen inden for et par uger.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at sende mig en privat besked, ved at trykke på mit navn, mens du er logget ind.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)