TDC Home Trio box. | YouSee Community

TDC Home Trio box.

Hej alle!

Jeg er som nybegynder,her i forum,kommet i en selvforskyldt situation,der nager mig.

Det er ang. min TDC Home Trio Box.Jeg har i et anden forum,grundet et af mig stillet spørgsmål,sendt et billede med af min box.

Det er vist således at klistermærket i bunden,med netværksnøgle og netværksnavn,er fuldt synlige.

Nu er spørgsmålet,kan andre bryde ind i mit internet,og aflure hvad jeg laver på pc`en.

VH.Pedersoli.

5 Kommentarer

Omdømme 4
Hej  -  og velkommen til.

Både ja og nej  -  hvis du samtidig har oplyst din adresse, så "lureren" ved hvor du bor, ja, så kan det lade sig gøre !

Men når det så er sagt, så står det dig jo frit for at ændre, både SSID og kode til boksen, til noget andet !

Men når det så er sagt, så står det dig jo frit for at ændre, både SSID og kode til boksen, til noget andet !

Ja,men jeg er bange for det overstiger mine evner.

Har undersøgt sagen lidt. Og synes det ser ud til at jeg skal ind for at ændre opsætning flere steder.

Det er jeg ikke vild med. Kan du evt. forklare lidt om,hvor det skal gøres.

VH. Pedersoli.

Omdømme 4
TDC har lavet en glimrende guide - den finder du her:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23680

Denne "glimrende" guide beskriver kun,hvad der skal ændres i routeren.

Hvad der ellers skal ændres og hvor,fortælles der intet om. Jeg tænker på pc`en m.m.

Så som sædvanlig,er denne slags guider,mest for nørder. Så os andre "lægmænd",fatter endnu mindre efter at have læst guiden.

Så jeg er nødt til at køre videre,som hidtil.Uden at have fået det store hjælp,herinde.

Pedersoli.

Jeg har dog fået "glimrende telefon support" idag. Den unge dame sendte mig et nyt kodeord,

pr.email.

Men hvor den skal "stoppes i",aner jeg intet om.

Men muligvis kan jeg bruge den i min mobil tlf. Men det giver jo nok ikke meget sikkerhed til min router.Gal mand

Pedersoli.

Besvar