TDC Home box samme med en Netgear Router

Hejsan

Alle dem som sidder med de stor spørgesmål omkring TDC support nå man snakker Router.

Nu har jeg ringet til Supporten ca. 25-30 gang inde for de siste 3-4 mrd og vejer gang, det ved jeg ikke noget om eller kan jeg IKKE support på da det ikke er vores udstyr.

Jeg kunne ikke modtage min mails - her fik jeg en fejl øv.

Først kørte jeg kablet ind i min Wan indgang på Router - så fik jeg at vide at skulle man ikke for det var jo her jeg fik en fejl - på min mail, jeg skulle sætte den ind i min LAN indgang så skulle den køre - MED DET KAN JEG IKKE SUPPROT PÅ SIGE MAND FRA TDC - DER UDOVER VORES SUPPORT...

3 time efter jeg har gjordt dette lille - FEJL - så kunne jeg ikke komme på nette...

så jeg ringet igen MEN ak nej selv om jeg betaler 120 kr pr mrd så var det ikke nogle hjælp at få..

med nu er det løst.

i din router sætter du din ip adresse til 192.168.1.3

hvorefter du sætter din TDC box på i LAN der efter logon ind sætter din DHCP

til at køre fra 192.168.1.3 - 192.168.1.6 HUSK at du har TV på, så det kan godt være at du kan køre fra 3-10

kommer and på hvor mange TV du har på.

nå det så er gjordt FLYTTER du dit kable fra LAN porten til WAN porten så skulle din ROUTER lave om på din ip adresse f.eks til 10.0.0.1 hvorefter det skulle køre igen som det har gjordt før..

nu kan man komme på nette igen og hente mails .....

Hilsen Hejberg

1 Kommentar

Omdømme 3
Hej Hejberg,

Tak for dit indlæg.

Det er rart at se du selv fandt løsningen på problemet og slår det op herinde, så andre kunder kan få gavn af det :-)

Hilsen René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P