tdc gavekort

hvorfor har jeg ikke fået et gavekort med gratis opgradering af internet forbindelsen

8 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Ghufran

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig med et svar.

Vi har haft tekniske problemer med disse gavekort. Hvis du sender mig en PM (privat meddelelse) indeholdende dit fastnet telefonnummer, så vil jeg undersøge sagen.

Fortsat rigtig god dag.

Jeg har fået gavekortet på opgradering til 20/2 Mbit/s og indløst det på tdc.dk/gavekort.

Det blev også accepteret.

Derefter er der ikke sket noget.

Kan jeg forvente at blive opgraderet eller??

Det samme her, men tror sgu de har gabt over for stor en opgave, eller sovet godt og gevaldigt i timen. Men ville sgu have været total cool.

Omdømme 2
Hej Folkens

Jeg vil anbefale i kigger på tråden jeg har linket til nedenfor. Den omhandler disse gavekort, hvor i vil finde svar på jeres spørgsmål. Vi har haft drift problemer med registreringen af disse gavekort, så løsningen er at indtaste jeres oplysninger i linket nedenfor.

http://privat.tdc.dk/form/?id=455

Ligeledes er der oprettet en lignende tråd som jeg har linket til nedenfor.

/t5/Bredb%C3%A5nd/gavekort-kampagne/m-p/1366

Fortsat rigtig god dag til jer.

Omdømme 1
Hej.

Bare en kommentar om moderne sprogbrug.

Jeg gik ind på det første link Jesper foreslog.

Til overskrift står der: Opmigrer dit bredbånd. Hvad er der i vejen med ordet "opgradér"?

Nå, det er måske heller ikke det der menes.Blinkende humørikon

Omdømme 2
Hej MajaH

Tak for din kommentar om moderne sprogbrug. Jeg har sendt forslaget til vores salgsafdeling, og fået svaret at det ikke kaldes "opgradering", fordi der er tale om det samme bredbånd, blot med højere hastighed. Det er forklaringen på at de benytter ordet "opmigrering", men jeg vil nu holde med dig i at der i praksis er tale om en opgradering.

Omdømme 1
Hej erik

Jeg accepterer din forklaring på min kommentar, men jeg kan desværre ikke klikke på knappen, fordi det er ghufran der åbnede tråden.

Mon ikke du skulle omformulere din signatur? Den kan skabe forvirring for nye (og gamle) brugere.

Hvis jeg klikker på dit link til accepter, kommer der så til at stå at "Grufran" spørgsmål er løst ud for dit svar? Det var godt nok lid kringlet forklaret, men jeg håber du forstår hvad jeg mener.  

Jeg har fået et gavekort, som jeg har sagt tak for, men jeg har endnu ikke set gaven. Venlig hilsen  E.Heide

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)