TDC-FOTO i UDU | YouSee Community

TDC-FOTO i UDU

Vis første besked

29 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Ole

Jeg er ked af de problemer, som du oplever. 

Jeg sidder ikke selv med supporten med foto, men har kun været mellemmand. Jeg synes du skal prøve at skrive en mail til support@foto.dk, hvor du beskriver de punkter, som du oplever problemer med. 

Jeg tager selv kontakten til dem, hvor jeg nævner at du skriver til dem. 

Hvis du ikke får svar eller hvis du har spørgsmål til mig, er du selvfølgelig velkommen til at skrive i denne tråd.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Omdømme 1
Der er snart ikke noget der kan overraske mig, når det gælder TDC, men jeg vil alligevel gerne vide, hvorfor jeg bliver ved med at få meddelelser som nedenstående, når der rent faktisk ikke er et nyt svar - eller i hvert fald ikke et man kan finde.

Jeg samler sammen til en henvendelse til TDC-direktør Henrik Poulsen. Måske er han også bedre til dansk, og ved at det ikke hedder "en ny svar".

Abonnement på Tråd: TDC-FOTO i UDU (1 opdatering)

Der er en ny Svar.
Emne:Sv: TDC-FOTO i UDU - hvornår er det ok???
Forfatter:ole16 (Bruger)
Dato:24-09-2011 15:40

Omdømme 1
Hej Moritz

Så fandt jeg endelig din tråd.

Har du set dette?

http://mit.tdc.dk/publish.php?id=30435

Hej Martin og alle andre tilknyttet TDC

Hej Martin

Jeg føler mig rigtig grundigt TIL GRIN, og sikkert mange med mig. Hvorfor skal vi gentage gang på gang, at TDC ikke gør en HF for at få færdiggjort og klaret opgaven. - Jen gentager:

Kunne du ikke forsøge at tale med en KOMPETENT medarbejder på TDC, en person der kan/tør oplyse om TDC overhovedet vil bringe dette projekt i orden. - I modsat fald kan TDC lige så godt nu oplyse, at man er lige glad med os som kunder i butikken, at vi får vore penge tilbage, og at vi rådes til at finde en anden leverandør. -

Med venlig hilsen

Ole Johs. Hansen

Besvar