TDC Film & Tv app....får fejl ved casting

Jeg får følgende fejlmeddelelse når jeg via se film via Chromecast: "Der opstod en uventet fejl -1". Det sker når der skal benyttes Chromecast. Kan se filmen i App'en. Har afinst app'en og slette alt i denne og så. Har ikke haft dette problem før i dag.! Benytter en Samsung Galaxy tab3.

7 Kommentarer

Hej
Jeg har problemer med min chromecast, det er yousee jeg har
Jeg hopper af nogle minutter efter jeg har trykket play og så kommer der opstod en uventet fejl 0
Hvad kan det skyldes???

Med venlig hilsen
Tanija Madsen
[quote=Tanija1985]Hej
Jeg har problemer med min chromecast, det er yousee jeg har
Jeg hopper af nogle minutter efter jeg har trykket play og så kommer der opstod en uventet fejl 0
Hvad kan det skyldes???

Med venlig hilsen
Tanija Madsen
Omdømme 2
Har også problem med chromecast lige pludselig. Det har ellers altid kørt perfekt.
Hvis jeg forsøger at chromecaste fra yousee, står der. Der opstod en uventet fejl 0.
Ingen problemer hvis det er fra facebook, youtube eller dr.dk

HVORFOR ????
Omdømme 4
Badge +6
Hej

Det lyder som et irriterende problem.

Det er ikke lige noget, jeg kan genskabe, og derfor vil jeg meget gerne høre hvilken Chromecast, der er tale om her?

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 2
Hej Stefan.
Jeg har løst problemet. Det drejer sig en opdatering fra Yousee til version 6.11.0 (build 5351). Den kan man ikke caste fra... Fejlmelding: Der er opstået en uventet fejl 0.
Jeg har fundet den tidligere version på nettet som hedder: Version 6.9.0 (build 5278), downloadet og installeret den og nu kører alt perfekt igen.
Jeg skal nu bare huske at slå automatisk opdatering fra til mobilen, da jeg ellers får den nye version igen,,,,, Og den kan man jo ikke caste fra.

Men venlig hilsen Jan.
Omdømme 6
Badge +7
Hej igen

Såfremt der stadig opleves problemer med Chromecast funktionen på den aktuelle version af vores app, så tag gerne fat i vores support, så vi kan få fejlsøgt nærmere på det.
Omdømme 2
Download den gamle YouSee Tv og film version 6.9.0 (build 5278), så kører det hele perfekt.
Her er et link: https://apkplz.com/android-apps/yousee-tv-amp-film/yousee-tv-amp-film-6-9-0-build-5278

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)