tdc film leje.. hvor er nyheder blevet af ?

• Deltager
  • 3 kommentarer
jeg undrer mig over hvad hensigten er med at man har slettet nyheder i filmkataloget ? det er for mig og se total uoverskueligt nu.. jeg ved godt der er populære, men populære kan ligeså godt være 9 mdr gammel film... jeg savner det gamle overskuelige system... :-(

2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej goose

Jeg lagde også mærke til det i går, men tænkte ikke videre over det, så nu tager jeg lige fat i en, for at høre hvad årsagen er til, at det ser ud som det gør lige nu, for mit bud er at det er en fejl.

Jeg melder lige tilbage når jeg ved noget mere.

Det var forresten de gratis film jeg havde gik på, er det gratis- eller betalingsfilm du skriver om her, for umiddelbart synes jeg at betalingsfilmene ser ok ud?

Vh.

Rasmus - TDC

hej med dig,

det var godt nok inde under betalingsfilmene jeg syntes det er uoverskueligt.. men du har ret under de gratis er det da helt galt... jeg kan ikke se hvad hensigten er at man skal bladre feks 150 film ned med en piletast. jeg kan ikke forestille mig der er meget "udlejning" i de nederste film.

men igen jeg savner nyheder MEGET under betalingsfilm.. så havde man hele tiden mulighed for at se om der er kommet nye film til...

TAK

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P