TDC Film | YouSee Community

TDC Film

Når jeg ser en film jeg har lejet gennem "TDC Film" virker det som om at jeg kun får hvert 20 billede at se. D.v.s. at når jeg for eksempel ser rulle teksterne ser jeg dem i ryk. Et navn tager ca. 5-10 hop over skærmen, og intet bevæger sig flydende i hele filmen. Jeg har lejet 4 forskellige film, med lang tid imellem, og har 8,5 GB i downloade hastighed, og selv om jeg sidder lige ved siden af min home duo boks er der ingen forbedring.

Hvad skal jeg gøre, er det bare den kvalitet i sender filmene i eller kan jeg forvente at få mine penge retur...?

Venlig hilsen A...

5 Kommentarer

Det er ikke den kvalitet jeg får når jeg ser film hos dem der går det hurtigt og i god kvalitet. Jeg havde dog problemer med den første film som ikke havde lyd, efter jeg fejlmeldte den fik jeg mine penge retur og siden har der ikke været problemer.

Omdømme 5
Badge
@ aspholmblad

Ser du film på TV eller på PC, jeg tror det sidste.

Hvis det er på PC du ser film, bruger du så trådløst netværk eller kabel.

Mvh

Kim

Hej Kim

Jeg ser filmene på mit fjernsyn men vælger dem via min PC da overblikket er bedre her.

Omdømme 5
Priserne for TDC Film er også for dyre, - hvorfor ikke starte et partnerskab op med de tjenester, som har filmene - og til billigere priser?

e.g. kunne TDC starte et partnerskab op med LOVEFiLM eller BLOCKBUSTER, hvor TV-boksen så kunne bruges til at se disse film med - og at det er disse film, som man kan leje online hos tdc?

LOVEFiLM kunne e.g. få 50% eller mindre af omsætningen af de film, som bliver lejet hos TDC's kunder?

- Samtidigt foreslår jeg, at TDC Film bliver åbnet op for ikke-kunder og at man kan abonnere på "3 film om måneden" til 49 kroner/måned for kunder og ikke-kunder og at processen at tilgå filmsitet også bliver forenklet.

www.tdcfilm.tv eller tdcfilm.dk 

Omdømme 5
Badge
@ aspholmblad

Har du prøvet at leje en film direkte på TVet, altså med TDCfilm knappen på fjernbetjeningen, hvis det også er dårligt der, skal du fejlmelde til TDC.

Virker TV-kanalerne uden problemer?

Mvh

Kim

Besvar