TDC film

• 0 kommentarer
Jeg kan ikke afspille den film jeg ellers lige har købt over tdc film - der åbner blot en boks der ikke er så stor hvor der står luk - og siden vises med fejl...

11 Kommentarer

Jeg har det samme problem.

Har prøvet at slå alt sikkerhed fra, forskellige pc'er, forskellige browser.... samme resultat ingen film, kun en hvis boks med luk...

> fiffy.

Internet Explorer 9 er en elendig browser, og der er absolut ingen fordele ved at bruge denne, og det er umådeligt irriterende hele tiden at skulle sidde og klikke på kompatibilitetsvisning for at se diverse websites korrekt:

http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/products/ie-9/features/compatibility-view

Det er nemt at lave en rollback til version 8. Det har jeg selv gjort, og jeg kan også godt fortælle dig hvordan, men du kan lige så godt læse vejledningen på dette link:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9

Når du har fjernet IE9, så vil den til stadighed dukke op når Windows søger efter nye opdateringer men du kan fjerne den fra listen over opdateringer således at den ikke længere vises eller installeres igen når du installerer nye opdateringer.

Hvis du ikke ønsker at fjerne IE9 kan du i stedet bruge kompabilitetsvisning når du tilgår TDC's forum eller du kan alternativt bruge Mozilla Firefox som browser på TDC's forum.

http://www.mozilla-europe.org/da/

Firefox er en dejlig browser der til stadighed vinder frem. I ganske mange lande har den forlængst overhalet IE som den mest brugte browser overhovedet.

Mvh Hamlet

hey Hamlet;-)

er ny på dette forum og ser, jeg er listet af TDC som junior bruger ( tror de, jeg er et barn, hehe? )

mange tak for dit svar!

jeg bruger IE af gammel vane og skiftede til Google Chrome, som umiddelbart forekommer mig lidt hurtigere end IE

prøver at se min gyser ( Monsters , lol ) i Firefox så

endnu en gang tak for dit hurtige svar!

mvh

Fiffy

Google Chrome, - dejlig browser, - enkel og uden unødige dikkedarer, og derfor også hurtig.

Det var nu mere med hensyn til dit tomme indlæg at jeg anbefalede Firefox. Med hensyn til din film ved jeg ikke hvor meget det hjælper.

Mvh Hamlet.

Du har ret - det hjalp ikke at skifte til Firefox.

Har før lejet film via TDC uden problemer på min pc, men nu starter filmen simpelthen ikke, når jeg klikker på "start film".

Måske "noget" på min laptop blokerer for aktivering af filmen, når jeg klikker på "start film"? Klikkede på Ctrl uden resultat. 

Hmmm....

Endnu en gang tak for dit engagement, Hamlet

mvh

Fiffy

Jeg har slet ikke IE 9 - og har set film forleden uden problemer - så tror ikke det er min computer. og nu er filmtiden da snart udløbet:-(......

Hilsen ChrK

Jeg har samme problem. Har netop købt en film, 29.05.11, og prøvet at åbne i flere forskellige browsere (IE9, Firefox og Crome), alle med samme resultat.

Er der nogen der kan hjælpe, evt. TDC!

Hey TorbenA

Fik du set din film? Jeg så den på mit TV i stedet for. Nu er det for sent at ringe til TDC i dag, søndag, d. 29., men det bør de da hjælpe os med, når vi er flere, der har problemet.

Jeg har hidtil ikke haft problemer, men det er pludselig opstået.

Mærkeligt og temmelig irriterende, nu man har lejet en film til fx. 49 kr.....

Jeg tror, jeg ringer til TDC i den kommende uge og hører, hvorfor dette sker.

Mvh.

Fiffy

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)