TDC-et ubrugeligt makværk. | YouSee Community

TDC-et ubrugeligt makværk.

Vi har igen idag været ude for en lang nedbrud,i TDC Home Trio. Hvor både tv,fastnet og internet er gået kold. Vi har haft dette makværk,siden oktober 2011.

Ca.20% af tiden,er vi uden forbindelse.(Er spændt på om det bliver modregnet i fakturaen).

Vi ligger ca.300 meter,fra en større landcentral.Så det kan ikke være der,problemet ligger.

TDC`s "berømte" kundeservice,har jeg også "nydt godt af".Har ringet utallige gange.Siden nytår har jeg skrevet 8 mails til dem. Får deres lakoniske "maskin-kvittering",hvor de lover at svare indenfor 6 til 8 arbejdsdage. Alt er ignoreret..... ingen svar.

Derfor er det mig en usigelig glæde,at kunne møde op i TDC-butikken,i morgen mandag. Og opsige hele skittet,med virkning så hurtig som muligt.

Vi er i den lykkelige situation,at Altibox`s fiber,ligger lige sammenrullet,ude i vores hæk.[i]

De har i flere år,"tryglet" os om tilslutning.Det vil ske nu,når bindingsperioden er ovre med rumænerne.....øh TDC.

3 Kommentarer

Har jeg ret i at de fleste af "svarerne" her i forummet,er TDC medarbejdere???

I bekræftende fald,ville det være dejligt,om de brugte deres energi,på at besvare spørgsmål fra kunderne,i arbejdstiden.

Omdømme 1
Hej Pedersoli

Nej det har du ikke ret i.

Dette forum er et Kunde til kundeforum. "TDC Forum er stedet, hvor TDC's kunder hjælper hinanden med at få det bedste ud af TDC's produkter og services."  Alene det burde indikere at det for det meste er andre kunder der hjælper med tdc-problem-stillinger.

Hvis det er tdc-ansatte der svarer, kan du se et lille mærke ude til venstre ved hvert indlæg: Ansat i TDC Ansat i TDC.  Det er ikke altid tdc-ansatte der svarer i deres arbejdstid. De svarer også engang i mellem i deres fritid, men primert er det andre kunder.

Du skriver at du vil gå ned i en TDC-butik og afmelde dit abbonement(er). Kan man det? Jeg mener at have set andre kunder der ikke kan, og er blevet henvist til kundeservise. Men det kan da godt være du er heldig.

Desværre er du vist ikke den eneste der har problemer:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=9

Omdømme 1
ps. Jeg har læst din anden tråd, og den der forsøgte at hjælpe dig der, er også kunde. Det kan være et problem at vide, hvor meget der skal forklares, men mon ikke der var en der kunne have fortalt dig hvor du skulle bruge det pasword, hvis du havde spurt.

Besvar