TDC 100 film

Tja undrer mig over hvad fan... der lige sker.

Der ligger mange mange ting der intet har med FILM at gøre. Det er dokumentar om krig kongehus og så videre.

Syns godt nok det er blevet ringe, Og det tager lang lang tid at finde bare en ny film.

Overvejer da at hvis dette forbliver standard at stoppe.

Sikken gang hø [i]

5 Kommentarer

Omdømme 3
Hej, og velkommen til TDC's forum! Glad humørikon

Det er altid godt med feedback til vores produkter.

De gratis film og serier er konstant under udvikling, og selvom dokumentarer er en del af det, udgør de en meget lille del af det samlede udvalg. Der er 114 film under dokumentar genren i øjeblikket, ud af 1069 film i alt. Det er altså kun 10,6%.

Du skal huske at de her film er gratis, og nye populære film er meget dyre at købe licenser til, og vil derfor som regel være mod betaling. Men med 955 film der ikke er dokumentarer, og under konstant udskiftning, må det da være muligt at finde en du ikke har set før. Blinkende humørikon

/Alex

jeg har hom trio og + abodemang men kan ikke se 100 gratis film kun dem som skal betales for 

heller ingen web tv heller ingen film på pc er der andre der har haft samme problemer jeg mener da disse ting bør kunne ses fra den første dag nu er der gået 5 dage af den gratise prøve tid på en månede hvor længe går der for andre inden det virker overvejer stærkt at opsige mit + abodemang kan kun se film der skal betales for

Omdømme 3
Hej svendogvita.

Der går vidst de her ca. 5 dage før disse funktioner bliver aktive, så hvis du stadig ikke kan se gratis film + webtv, må jeg bede dig tage kontakt til TDC's hotline. Glad humørikon

Du finder kontaktinformationer her: www.tdc.dk/kontakt

Kommer der snart premiære film man kan se?

Med venlig hilsen

Rasmus

Ejendomsmægler København

prøv at søge på film

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$