Systemopdateringer

Hej.

Koster systemopdateringer noget ??? Og hvis de gør, kan jeg så afmelde/blive fri for dem???[i]

Mvh

Henrik227

8 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Henrik227

Hvad for nogle systemopdateringer??

hilsen Bente

Hej Bente.

Jeg får mindst 1 gang i døgnet en meddelelse på min HTC om at der er "Systemopdateringer" tilgængelige. Og de kommer gerne midt om natten ( Pænt træls skulle jeg lige hilse og sigeGal humørikon ). Ved ikke hvad de skal gøre godt for ( jo, jo de opdatere mit system, så meget er jeg med )  og om det koster noget at acceptere dem.

Kan du oplyse min verden med lidt ekspert-viden ???Meget glad humørikon

Bedste hilsner

Henrik227

Omdømme 4
Hej Henrik227

Næ jeg kan ikke hjælpe dig, ejer ikke en HTC, men tro mig der sidder mange ude bag skærmene der kan.Meget glad humørikon

Du skrev ikke lige hvad det var for en HTC Model? det kan hjælpe dem, der har mulighed for at hjælpe dig, alle oplysninger er velkomne.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Omdømme 3
Opdateringerne er gratis - og kan det koste at data-trafik at hente dem, hvis du ikke gør det over en wifi forbindelse.

Hej Lars.

Tak for dit svar, men skal lige forstå det ret... Mener du at jeg skal bruge en " Internet-pass-through " forbindelse for at det ikke koster???

Mvh

Henrik227

Hej Bente.

Tak alligevel, selvom du måske ikke kan hjælpeTrist humørikon ( Det er altid rart, at nogen gider at prøve ).Blinkende humørikon

Til andre der ser dette indlæg: Der er tale om en HTC Desire Z.Glad humørikon

Mvh.

Henrik227Meget glad humørikon

Omdømme 3
Nej, det er når du bruger din mobil som modem fra din PC

Pil SIM kortet ud inden du opdaterer, så er du ikke så at du ikke kan blive opkrævet for noget Blinkende humørikon

Omdømme 4
Det vil jeg ikke sige gør godt for noget. Telefonen vil i mange tilfælde efter opdatering uden simkort ofte registrere det indsatte simkort som værende nyt - og slette al konfiguration. Sådan er det hos HTC (jeg havde en Desire S).

Lad simkortet forblive i telefonen, og hvis du ved, at du betaler for internetadgang, jamen så håber jeg da, at du har fundet ud af selv at deaktivere mobilnettet for længe siden, da alle nyere smartphones (inkl. din Desire Z) synkroniserer i baggrunden.

At der er fundet en opdatering antyder, at der på en eller anden  måde er internetopkobling på din telefon.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)