Svar

synkronisering e-mail mlm PC/Mobil(Android) ?

jeg har været mine mails opsætninger igennem 100 gange på min mobil, været inde i TDC forretninger samt haft ringet til TDC, for at få og vide hvordan man synkroniserer mails imellem mobil og min tdc webmail, men ingen kan svare mig på det...  Det er irriterende, at når jeg sender eller læser mails på min mobil, så kan det ikke ses på web-mailen. Det eneste der synkronisere er, at når jeg modtager en mail, så kommer den både på mobil og på web-mailen. Nogen der kan hjælpe ??

icon

Bedste svar af apollo14dk 16 juli 2013, 21:15

Opdagede så lige at TDC ikke tilbyder imap, så er der ikke så meget at gøre. 

Det du kan gøre er at oprette en gmail og så bede den om at hente mails fra din TDC Webmail. Der kan du sende med den adresse du vil. 

Se original

4 Kommentarer

Hvordan er din mail sat op på din android ??

Er det som pop eller imap ??

Hvis du læser en mail på din mobil kan du så se den som læst på din pc ??

Sletter du en mail på din telefon slettes den så også på din pc ??

den er POP og nej, det er lige det der er problemet, når jeg læser en mail på min mobil, så står den stadigvæk som ulæst på min pc, den bliver heller ikke slettet + de mails jeg sender på mobil, kan slet ikke ses på pc om omvendt. Det eneste der er ens, er at jeg modtager den samme mail både på mobil og pc

Opdagede så lige at TDC ikke tilbyder imap, så er der ikke så meget at gøre. 

Det du kan gøre er at oprette en gmail og så bede den om at hente mails fra din TDC Webmail. Der kan du sende med den adresse du vil. 

ok, 1000 tak for hjælpen !!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P