SW Opdatering til Lumia 800 - Internetdeling

Så vidt jeg kan læse mig til på nokia.com (http://www.nokia.com/dk-da/support/software-update-for-nokia-lumia/ ) er internetdeling en del af en kommende opdatering til Lumia 800. Nokia skriver selv:

Denne softwareopdatering fås til Nokia Lumia 800 og Nokia Lumia 710 i løbet af juni og juli 2012

Jeg mener ved tidligere opdateringer, at de er operatør afhængige, det vil sige TDC selv "afgør" inden for en vis grænse, hvornår opdateringen bliver rullet ud. Eller er jeg helt gal på den?

Har i nogen tidshorisont for denne opdatering?

6 Kommentarer

Omdømme 3
Du kan sagtens opdatere din Lumia med denne nye opdatering, det sker ikke noget ved og dine TDC apps kan fortsat bruges Glad humørikon

Er der nogen der ved hvornår man kan forvente at få opdatering til windows 8 - Jeg har venner med TDC abb. som alledere har fået opdatering men der sker ikke noget hos mig?!

Jeg har stadig ikke fået 7.8 opdatering på min Lumia 800. Er der andre i samme båd?

Omdømme 3
Badge +1
lumia 800 får ikke win8 Trist humørikon 

OK tak, men det kan jeg ikke forstå, jeg kender andre med Lumia 800, bl.a 1 som arbejder i TD´C erhverv og de har da fået opdatering til Windows 7.8 og hvis man læse på nettet er der da mange som har fået det

Omdømme 3
Badge +1
Hej igen.. sorry lumia 800 har fået win 7.8 men får ikke win 8 

Sådan henter du opdateringen nu

1. Start Zune op på mobilen

2. Sæt telefonen til flytilstand

3. Forbind mobilen til computeren med USB

4. Start den opdaterede søgning i Zune

5. Efter 3 sekunder afbryder du netkontakten på din computer (sluk Wifi/Wlan)

6. Zune finder nu opdateringen. Tryk OK

7. Tilslut dig nu igen til nettet og installer opdateringen.

Så er det bare at komme i gang. Hvad siger folk der har hentet opdateringen?

Skal førsøges nogle gange 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P