Jeg har skrevet mails til jer den 7. januar og den 28. januar, men endnu fået svar.
Jeg har modtaget jeres mail, hvor I kvitterer for spørgsmålet. Hvor lang tid plejer I at være om at skrive et svar?
To: tdc@tdc.dk
Sent: Fri, January 28, 2011 9:58:29 AM
Subject: Basislinje er blevet overflødig - så stop venligst opkrævning af min
Jeg sendte nedenstående til jer for tre uger siden, men jeg har ikke hørt fra jer.----- -------------- ----
To: tdc@tdc.dk
Sent: Fri, January 7, 2011 1:25:05 PM
Subject: Basislinje er blevet overflødig - så stop venligst opkrævning af min
Jeg har fundet nedenstående spørgsmål/svar i forum på tdc.dk. Jeg undrer mig over, at jeg fortsat betaler for en basislinje, når produktet ikke længere anvendes og i stedet er indkluderet i tdc's bredbåndsløsninger. Jeg ser frem til at få det rettet, så jeg får godtgjort betaling for basislinjen siden denne ændring.
-------------------------- Udtrykket/begrebet "Bærelinje" bruges ikke mere. Bredbåndstelefoni er fremover inkluderet i TDC's bredbåndsløsninger og koster ikke noget, - eller rettere sagt, det koster ikke ekstra fordi det er inkluderet i pakken.
Du betaler heller ikke noget abonnement for telefondelen, men du skal naturligvis betale for samtalerne.
Jeg har fravalgt at have en fastnettelefon, så jeg har helt enkelt bare undladt at slutte en telefon til stikket, men muligheden har jeg ikke kunnet fravælge. Det er for så vidt også ligegyldigt når det ikke koster ekstra.
Mvh FN ;-)