Streaming PLAY i Safari (mac)

Hej

Efter en længere søgen på fora og google, har jeg desværre ikke fundet en brugbar løsning på mit problem.

Jeg har desværre fundet ud af, at man ikke kan downloade musikken fra PLAY på en mac (med mindre der er kommet en løsning?). Men jeg kan heller ikke streame på nettet - og det har jeg forstået, at det burde jeg godt kunne. Når jeg klikker på "play"-ikonet, så afspiller den kun en lille del midt inde i sangen (en pre-listen, kan man vel kalde det), som om jeg ikke er logget ind. Men det er jeg selvfølgelig. Ligeledes står der oppe i den rubrik, hvor login feltet er, at jeg ikke har adgang til TDC Play og at jeg skal klikke her for at få det. Når jeg så gør det, så vidersendes jeg til en anden side, hvor der står, at jeg har TDC Play og så et link tilbage til selve PLAY.

Jeg har opdateret Adobe Flash og slettet alle cookies i Safari og sørget for, at den ikke blokere pop-up vinduer - men ligemeget hjælper det. Jeg har ligeledes prøvet det samme i Google chrome, ej heller succes. Men det underlige er, at da jeg loggede ind på TDC Play første gang og trykkede afstpil på en sang, så kom den op med afspilningsvinduet, hvor jeg kunne høre sangen fra ende til anden.

Er der nogen, der ved, hvad jeg mangler at gøre? 

For at opsummere:

Jeg kan ikke streame sange fuldt ud. Kun høre previews af dem, selvom jeg er logget ind.

-Jeg har opdateret Adobe flash

-Jeg har slettet alle mine cookies

-Jeg har sørget for, at Safari ikke blokerer pop-up vinduer

Venlig hilsen

Aske M

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Har desværre ikke noget andet at tilføje, end at der virker som om du har gjort alt ret. Testede med min Safari, og det kør bare. Har du mange mange nummer i dine playlister? Mvh
Nej jeg har ingen numre i min afspilningsliste. Tilføjede et nummer, men det hjalp ikke på noget.

Ellers mange tak for dit svar.

/Aske

Jeg havde nøjagtigt samme problem og efter at have prøvet en masse, og gået i ring ligesom dig, så ringede jeg til deres hotline. Det tog lang tid at komme igennem, men det viste sig at være ventetiden værd.

Mit login var simpelthen gået i kludder, da det blev oprettet, muligvis fordi jeg havde overtaget nummeret fra en anden, men han fik det rettet til imens jeg var i røret, og vi fik det til at virke.

Jeg fik nemlig også samme besked som dig, om at jeg ikke havde adgang til TDC Play fra min PC (som også er en Mac) men det virker nu, så det kan godt være, at du skal bide i det sure æble og tage den ventetid det kræver.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)