Størrelse af vedhæftet fil i Outlook 2011

• 0 kommentarer
Hvor kan jeg finde ud af hvad max størrelsen af f.eks. en billed fil må være, som må sendes pr. mail via Microsoft Office Outlook 2011?

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej

Jeg forsøgte at Google dit spørgsmål, men fandt umiddelbart ikke et svar.

Men jeg tror ofte at udbyderen af e-mailadressen har en lavere grænse for filstørrelsen, end e-mailklienten.

Som kunde hos TDC Privat vil du typisk kunne vedhæfte op til 25mb per e-mail.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Utroligt at du som er ansat ved TDC skal Google spørgsmålet, for som du rigtigt skriver står der intet omkring dette emne. Ja hverken der eller hos jer.

Jeg syntes før i tiden, der kunne jeg ikke sende noget der fyldte mere end 6 MB, men i går fik jeg ved et tilfælde sendt noget der fyldte 7 MB og den gik igennem???

Så derfor undrede det mig om der var ændringer og svar kunne man ikke finde nogle steder.

Hilsen Inge

Under alle omstandigheder er der ingen grænse for hvor stor din e-mail kan værre i Microsoft Office, Mac/Windows. Grænsen er hos leverandøren (ISP). Afhængig af din kontrkt med ISP har alt af gøre med hvad grænsen er. F.eks.: Jeg har lige sendt en test mail af 23,7 mb til min selv med Outlook 2011, no problem. Den var ikke som en privat TDC kunden men i et ehvervs miljø/Exchange server opsætning.

Michael Harte

Microsoft Personal Support

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)