Støj på adsklillige numre på Play til Android

Hej

Jeg har brugt play længe, og længe undret mig over de mange fejl der er i numrene. Så vidt jeg kan se er det beskrevet meget præcist i denne tråd for et års tid siden: "TDC Play på Android giver periodisk 'squeaks'"

Jeg har lige opdateret min play app idag og ryddet cachen, men problemet er der stadig. F.eks med "Riverside" af Agnes Opel, hvor det er meget tydeligt, men det optræder på MANGE andre sange. Er det et kendt problem, jeg har også hørt det på andre Android telefoner end min Nexus S? 

Kan jeg gøre noget selv, eller er det et centralt problem?

På forhånd tak,

Mvh Mikkel

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Ondemik,

Tak for dit indlæg.

Jeg har lige selv testet Riveside af Agnes Opel, begge udgaver jeg lige fandt og de spillede ganske fint.

Har selv en Samsung Galaxy S2 og det helt nye "Mit TDC" app.

Ved ikke om du har prøvet den nye app vi lancerede i fredags og se om det løser dit problem? :-)

Du finder den her:

http://inspiration.tdc.dk/element.php?dogtag=p_ins_tdcapp

Håber det hjælper og ellers må du lige skrive igen :-)

Hilsen René. 

Omdømme 4
Jeg tænker, om det er en ide at bygge ind i app'en en "meld fejl i track" eller "meld fejl i album"-knap, som så sendes til udviklerne, så hele dette forum ikke fyldes op med disse miniscule fejl. Glad humørikon

Hej

Jeg kan også tilslutte mig som bruger med underlige lyde under afspilning. Specielt ved stille numre er det tydeligt....!

Har en SE ARC

Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)