Starte program forfra på sin hometrio boks

Jeg er en glad bruger af hometrio og har også plus abonnement, gennem det sidste stykke har jeg lagt mærke til at jeg ikke kan starte et program forfra (spole tilbage) eller optage programmet forfra.

Jeg mener altså at jeg har kunnet dette - men pludselig virker det ikke mere ?? Måske har jeg aldrig kunnet det eller ??...

Er det fordi jeg har fået HD kanaler i min pakke eller har det ikke noget med det at gøre....

Hjææælllppp [i])

2 Kommentarer

Omdømme 4
Hej ffe0204

Det har hidtil været sådan, at når man ser et program, og et stykke inde i programmet begynder at optage det, så optages programmet helt tilbage til det tidspunkt, hvor man begyndte at se det. I andre situationer optages programmet først fra det tidspunkt, hvor man starter optagelsen.

I går konstaterede jeg, at der automatisk blev installeret ny software i min TV-boks. Måske medfører det en ændring i, hvordan optage-funktionen virker, men det ved jeg endnu ikke.

Mvh Stephen 

Omdømme 3
Funktionen er, at når man ser en kanal, så optager den hele tiden (op til 1 time). Efter en time er det så fremover kun den seneste time.

Det vil sige, ser du en film (fra start) og vælger mindre end 1 time inde i filmen, at du hellere vil optage den og se den en anden gang, så vil den gemme hele filen.

Det "optagede mens man ser en kanal" bliver slettet, hvis du skifter kanal.

Ovenstående er med forbehold for, at det er 1 time (jeg mener det er). Under alle omstændigheder er det en fast tidsgrænse.

Håber nogen kan få noget forståeligt ud af det jeg har skrevet. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P