Spørgsmål

Start program forfra


Hej Yousee
Jeg har stor fornøjelse af jeres boks -især funktionen "start programmet forfra"
MEN hvorfor er der ikke en funktion, der gør, at man lige skal bekræfte, om man er sikker på, at programmet skal startes forfra? Tasten på fjernbetjeningen sidder lige mellem program og volumen og over pause-knappen -altså et sted, hvor man let får trykket forkert. Og det er møg ærgerligt at være nået fx 55 min ind i et program på en time -og så få startet det forfra uden mulighed for at spole, når der startes forfra ved et enkelt tryk på knappen.
Er det noget der kan ændres?
Mvh Mette

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Vil du virkelig mene at samtlige Remlotes skal laves om.? Nu drømmes der vist. Der kommer jo også en meddelse på skærmen at udsendelsen startes forfra, når der bruges den funktion.
Nej, det var så ikke det jeg mente. Var mere ude i en opdatering, så jeg bliver spurgt om jeg er sikker på, at jeg vil starte forfra. En sådan kommer jo op, når jeg vil stoppe et program, som bliver vist forfra.
Omdømme 7
Badge +7
At der kommer en meddelse at der startes forfra må da være nok.
Ville være dejligt, at programmet ikke starter forfra fordi jeg ved en fejl rammer en tast.
Omdømme 7
Badge +7
I det mindste virker det, der er andet der ikke gør, så det må komme først, så kan der da nok på et tidspunkt ses på den slags småting.
Omdømme 7
Badge +8
Det tager ikke mange sek. for at skifte fra StartForfra til live.
Radiomanden, jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du spilder både din og min tid på at svare. Jeg spørger for at få et konstuktivt svar.
Joern -måske du kom med sådan et -fra Start forfra til live? Kan jeg med det se hele programmet? For umiddelbart tænker jeg da, at jeg i live-visningen går glip af det, som er vist imens jeg så programmet forfra? Men hvis det var et godt trick, så vil jeg gerne høre mere 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Når det er live kan der gås tilbage i udsendelsen, når det er start forfra, kan der gås både tilbage og frem, til det punkt udsendelsen er nået til. Det er kun prøvet på ikke kommercielle kanaler, det kan være anderledes på dem, der kan man f.eks ikke gå frem eller tilbage i Arkiv udsendelser.

nå er åbenbart nødt til at forsættet tråden her

så jeg starter forfra

ny boks 1. feb problemer dagligt

fejlmelding nr 2

genstart til nødvengt iht

https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/arkiv-forfra/humax/art

pga start forfra fejler

men nu siger tekniker nr 2 at det slet ikke er boksen men routeren

(den tilhører en anden net udbyder)

tekniker nr 1 talte intet om dette

 

men har nogen overhovedet erfaring med en fejlretning på startforfra som er lykkedes ?

og hvis det er lykkedes, hvad var fejlretningen så ?

fandt mit første indlæg :

ved dagens start ønskes streaming fra programstart.

meget tit er boks genstart nødvendig jævnfør dette link

https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/arkiv-forfra/humax/art

derfor er boksen fejlmeldt for 2. gang

Ny på adressen og boksstart 1. februar

Daglige problemer er helt normalt.

i går talte jeg så med tekniker nr 2

han hævde hårdnakket igen og igen at problemet er at boksen ikke kan hente signalet

da router ikke er yousee kan han ikke tjekke indstillingerne heri

derfor skal jeg nu have fat i min netudbyder

1. tekniker talte intet om problemet

siden dec har der kørt en fejl mht spol indtil i forgårs

derudover har yousee tonsvis af fejlretninger fremadrettet

Besvar