Sporadiske udfald på TDC Play via Sonos?

Vis første besked

49 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Seest!

Jeg håber dit indlæg er SVARET på denne tråd? :-)
Omdømme 2
Hej!

Hvordan ser det ud hos jer i dag? Oplever I stadig udfald eller har TDC/Sonos løst problemet?

For mit eget vedkommende har jeg pt. ingen udfald...

Omdømme 2
Gal humørikonØV! Nu oplever jeg atter udfald på på TDC Play via mit Sonos anlæg!

Jeg har helt opgivet TDC Play ifm. Sonos!

Surt, når det er inkluderet i ens abonnement, at det ikke kan bruges :-(

Det er desværre temmelig typisk for TDC.

De er utroligt nok ikke rigtigt dygtige til noget som helst...

Jeg har 20/2 ADSL, hvor jeg har aldrig er over 12/1 Mb.

Jeg har erhvervsmobilabb. der er på EDGE 50% af tiden.

... og nu TDC Play der både er ustabilt og kvalitetsmæssigt langt under alle andre i markedet.

Hvis ikke det hele var firmabetalet (og tvunget TDC) var jeg skiftet for længe siden.

TDC... I behandler jeres kunder fornærmende ringe!

Vi oplever desværre også stadig udfald - Har prøvet at tage Sonos med i sommerhus. Samme resultat øv øv . Men min fejlmeldling er jo heller ikke afsluttet endnu. Gal humørikon Fejlmeldingen er jo også kun fra den 28-11-2013. Blinkende humørikon Der en findes een fejlmeldning på Play den sidste status: 18.11.13 14:19/andog
Afventer release af ny version. Men mærkeligt nok kan jeg se at sidste opdateret hedder: 13/12 - 2013 kl. 10:05

Næste opdatering hedder nu 18/12 - 2013 kl. 14:00. Jeg ved ikke om fejlen har noget med play og sonos problemet at gører med det er som sagt den eneste Play fejl jeg kan finde under Driftsstatus.

Sonos og Play - jeg har samme udfald som andre rapporterer. Se i øvrigt denne tråd med samme problem på yousee (=TDC Play) kunder:

http://forum.yousee.dk/showthread.php?4640-YouMusic-hakker-rigtig-meget-p%E5-Sonos-OPDATERET-d.5-12/page7

Jeg har flere dage oplevet at musikken falder ud / hakker!, ved afspilning fra TDC play via SONOS, jeg får følgende besked "netværksforbindelsens hastighed er ikke tilstrækkelig til at opretholde afspilningsbuffer." Dette er noget der er kommet indenfor 10 dage. Jeg har ikke haft problemer før!!.

Vh

BN

Udfald på streaming er hvist likke kun et Sonos/tdc play/Wimp problem.
Jeg oplever det samme med Netflix. Nogle der kender til de problemer?
Er den eneste løsning virklig at skifte internet udbyder...
Håber på svar fra TDC
Nu blander du æbler, pærer og bananer sammen...

Denne tråd går specifikt på problemer med tdc play ved afspilning på Sonos.

Der er INGEN problemer med afspilning af WiMP på Sonos via en TDC internet forbindelse.

Det er bare ærgerligt, at man er "tvunget" til at have abbonement hos WiMP for den samme ydelse, som TDC stiller gratis til rådighed for sine brugere, men som ikke virker :-( 

Ok. Godt for dig.
Jeg har problemer med alle former streaming, så for mig er det den rigtige tråd hvis et af svarene afhjælper mit problem. Jeg har godt læst at det hovedsageligt er Sonos/ play der skrives om.
TDC mener ikke at der er problemer med min linie, det ændre dog ikke ved at jeg har udfald når jeg streamer.
Jeg synes faktisk, at TDC play og sonos er blevet markant bedre sammen. Jeg tror det næsten er en måned siden jeg sidst har oplevet udfald. Før skete det mindst et par gange om ugen.

Er der andre, der kan genkende det?
Jeg har helt samme problemer. det er kun på tdc Play. net radio kører uden problemer på SONOS. TDC play falder hele tiden ud. Hvad sker der TDC ??  Jeg har prøvet at skifte router kanal mm intet hjælper.

Omdømme 2
Tja.... Efter flere mdr. uden driftsmæssige problemer, må jeg også tilslutte mig jacob11....
Jeg oplever nu igen sporadiske udfald! ØV!
Jeg har samme problem og har haft det i lang tid. Radio fungerer fint, men jeg kan ikke afspille musik fra TDC Play.

Jeg savner at høre fra TDC. Meld jer på banen.
Meldte mit problem med sporadiske udfald på PLAY via Sonos den 28/11 2013 -  TDC har desværre ikke løst det endnu. Håber snart at der sker noget.  Synes desværre ikke helt at TDC har den rette Prio på problemet. Har selv prøvet at drive processen ved at kontakte TDC hver 14 dage siden den 28/11 2013

Omdømme 2
Ved nogen om der måske er forbedring på vej fra Sonos side i forbindelse med lancering af ny controller og beta versionen på alle enheder Version: 5.0 (udgave 26175050Train) (pt.)

Jeg har ikke kunne finde noget på evt. forbedringer andet end funktionaliteten i den nye controller som findes beskrevet flere steder på nettet?

Øv - så kom problemet med udfald på Sonos højtalere i kombination med TDC Play også til mig igår. Har ellers virket upåklageligt siden midt dec13.

Det virker da noget tåbeligt at dette problem kommer og går i så stort et omfang. Hvad med jer andre - har i fået det til at virke igen - eller eksisterer problemet stadig?

Mike

Omdømme 1
Som tidligere skrevet meddelte Sonos mig, at problemerne var løst 5/12-13. Jeg har efterfølgende ikke oplevet fejl indtil det begyndte igen for ca. 2-3 uger siden, men dog ikke nær så hyppigt som sidste år.

Jeg har nu igen lavet en sag hos Sonos i dag, og er blevet bedt om at lave en diag næste gang jeg har problemer, hvilket jeg så vil gøre, men der kan godt gå lidt tid, før jeg møder fejlene.

Sonos supporteren, jeg er i kontakt med, fortæller, at han tager sig af danske kunder, og jeg indtil videre er den eneste, som har rapporteret om problemer med TDC Play! Derfor kan han ikke umiddelbart godtage det som et generelt problem, men kan først gå videre til baglandet, hvis min diag er ”ren”. Så jeg kan da kun opfordre til, at alle med problemer med TDC Play via Sonos opretter en sag hos Sonos, det er jo trods alt en Sonos tjeneste, så det er den rigtige vej at gå i stedet for til TDC. Hvis du har registreret dine Sonos produkter, kan du via din Sonos konto oprette sagen.

God ide ! Jeg oplever stadig udfaldt eller dage hvor den kun spiller de første 3-5 sek af hver sang før den hopper videre.Men også lange perioder hvor alt spiller fint. 

Hej Seest. Jeg vil Fejlmelde til sonos i morgen. Håber de kan hjælpe.
Hmmm - og så i går kommer jeg hjem - nu virker TDC Play på min Sonos igen. Jeg havde altså kun "1" dag hvor jeg ikke kunne få musik. Kørte upåklageligt i 1½ time i går. Venter lige lidt med at fejlmelde. Det var jo første gang i lidt over 4 måneder hvor jeg oplevede problemer.

Sonos virker overhovedet ikke med TDC play i dag. En sang spiller i 10 sek, så hopper den videre og så står der "Kunne ikke afspille musiknummeret - nummere er ikke kodet korrekt".

Hvad sker der? Det er da utroligt man betaler penge for noget som virker så dårligt. Der er meget ofte udfald og hvor den slet ikke kan spille.

Vil meget gerne have en tilbagemelding på dette.

Det var også det vi oplevede i morges. Desværre virker det ikke 100%.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)