Spørgsmål:
1.
Nu hvor ældre film re-masteres i HD kvalitet, er det også HD kvalitet der streames fra Yousee app'en?
2.
Hvordan ser det ud med udvalget af film, serier fra Cmore. Er det hele Cmore's bagkatalog man får adgang til, eller kun udvalgte ting i Yousee app'en?
3.
Hvilke program services er det man nøjagtig for adgang til via det nye abonnement. Jeg kender til de 2 nævnte + arkivet, samt at mit Yousee Musik mistes. Men der er andre interessant ting man også får adgang til?
Bedste svar af KevinZ
Hej Moef
1. De ældre film er ikke i HD på nuværende tidspunkt, men jeg vil ikke afvise at det ændre sig i fremtiden.
2. Man får over 1400 film og serier med i C-more abonnementet.
3. Med det nye bredbånds abonnement, der får du C-more og Dansk filmskat. Arkiv og start fofra er noget som følger med vores mellem og fuldpakke.
Husk på at dette er et bruger til bruger forum, så normalt går vi ikke ind og besvare denne slags henvendelser, der skal man tage kontakt til vores kundeservice :)
Men dette kan også gavne andre så derfor har jeg givet et svar alligevel.
/Kevin
Se original
1. De ældre film er ikke i HD på nuværende tidspunkt, men jeg vil ikke afvise at det ændre sig i fremtiden.
2. Man får over 1400 film og serier med i C-more abonnementet.
3. Med det nye bredbånds abonnement, der får du C-more og Dansk filmskat. Arkiv og start fofra er noget som følger med vores mellem og fuldpakke.
Husk på at dette er et bruger til bruger forum, så normalt går vi ikke ind og besvare denne slags henvendelser, der skal man tage kontakt til vores kundeservice :)
Men dette kan også gavne andre så derfor har jeg givet et svar alligevel.
/Kevin