Spørgsmål omkring udvidelse af HomeDou wifi

Hejsa.

Jeg har fået HomeDuo men problemer med Wifi signalet i hele huset. Jeg har forsøgt at læse mig frem til en mulighed, da jeg kan se andre har dette problem.

Jeg har bare ikke så teknisk indsigt i routeropsætninger, IP adresser osv... at jeg forstår div. indlæg..:-)

Helt lavpraktisk - kan jeg købe et accespoint, trække et kabel fra HomeDou routeren og sætte i accespointen og så kører det bare?

Hvis ja - skal det være et specielt accespoint, eller er det ligegyldigt?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Så er det jo heldigt at du slet ikke skal rode med IP-adresser eller andet for at få det til at virke :-)

Hvis du besøger en velassorteet computerbutik (enten fysisk eller på nettet) så kan du finde masser af repeatere/accespoints der kan løse dit problem - og som kører "plug and play".

Der findes også flere muligheder for at løse det UDEN at trække ledninger mellem routeren og repeateren - det kræver selvfølgelig at repeateren kan placeres et sted på mellemvejen hvor den stadig kan fange det trådløse signal, og så kan tranmittere det videre.

vh

Peter

lyder fantastisk - kan det også fungere med homebox routeren fra TDC?

der stid nemlig i papirene som fulgte med den, at den ikke kunne køre sammen med andre routere? Men det er selvfølgelig heller ikke et accecpoint, eller?

Omdømme 5
Badge +1
Korrekt - det er ikke en anden router jeg taler om.... :-)

Det er nu heller ikke korrekt at homeboxen ikke fungerer sammen med en anden router - men det er ikke noget TDC understøtter da det ville kræve at man så skulle kende alle andre routere på markedet. Men det er jo så en helt anden sag :-)

Så det er bare af sted til computerpusheren :-)

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)