Spørgsmål om pludselig stigning i forbrug

• 0 kommentarer
Hej

Har mobiltbredbånd, 10gb om måneden. Første måned overskred jeg ret hurtigt forbruget, så har siden holdt godt øje med forbruget under "denne session" og "historik" (i connect it vinduet), for at holde styr på det. Men har oplevet to gange nu, at både download- og upload forbruget pludselig (på få sekunder) stiger fra, lad os sige et par hundrede mb, til pludselig at være på 4 gb. Jeg har ikke downloadet noget mens det er sket. Ringede til kundeservice og spurgte dem hvad det kunne være, men de sagde at det intet betød og ikke havde noget at gøre med forbrug, kun hastighed (hvilket jeg syntes lød mærkeligt). Men synes lige jeg ville vende den her og høre om nogen kunne give et lidt bedre svar - da jeg stadig er lidt forvirret [i]

Hilsen O

ps: når jeg tjekker forbruget herinde på siden står der bare 77.20 mb, og det ændrer sig ikke i takt med jeg er mere på.

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej O_85

Der er naturligvis mulighed for, at der er programmer der kører i baggrunden som henter/downloader. Det er dog ikke sikkert, at det er sådan i dit tilfælde.

Jeg beklager det misvisende svar du har fået via telefonen. Den tekniske forklaring er, at forbruget som bliver vist i mobilt bredbånds-programmet, baserer sig på data kommende fra din PC. Software (Connect IT i dit tilfælde), kan ikke vise data fra serveren.

Hvis du vil vide, hvor meget data der er brugt på selve netværket, er du nød til at tage fat i vores kundeservice.

Kontaktinfo står på følgende link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)