Spiller ét nummer af gangen

Hejsa - jeg har indstalleret TDC Play apps, på min Apple Ipod, og det fungere med at hente numre og lave playliste, men problemet er at den spiller ét nummer af gangen, så 'hopper' den helt ud, og så skal man ind i TDC Play Apps igen, og vælge et nyt nummer - den går ikke automatisk videre til næste nummer på playlisten.

Nogen der kan hjælpe ??

9 Kommentarer

Jeg har samme problem, så hvis du har fundet en løsning så skriv det lige :-)

Jeg har også samme problem, så jeg venter spændt på et svar Glad humørikon

Omdømme 4
iPod er som udgangspunkt slet ikke understøttet, da det ikke er en mobil.

Gælder det samme for Galaxy Tab 10.1?

Omdømme 4
hvis den ikke er på listen på tdc.dk/musikmobil er den officielt ikke understøttet.

DBH

C

Hej Chriz,

Så skulle man måske til at understøtte den eftersom man sælger mobile bredbåndsforbindelser til netop Galaxy Tab (GT7500) med løftet om at TDC Play virker på denne enhed.

Som de andre i denne tråd er inde på virker al funktionalitet i TDC PLAY via android app'en (jeg har ikke ipod så skal ikke kunne udtale mig der) bortset fra kontinuerlig afspilning.

Andre afspillere afspiller fint kontinuerligt under 3.0(1) Honeycomb.

Kan man forvente en rettelse til dette idet i selv sælger Galaxy Tab som en del af jeres sortiment, med TDC MobilBredbånd som løsning inkl. TDC PLAY.

Mvh.

Bjørn Grubbe Rasmussen - en i øvrigt ivrig bruger af konceptet TDCPLAY på andre devices!

Jeg er ganske enig med KaptajnB. Da jeg købte mit mobil bredbåndsabonnement, fik jeg lovning på, at jeg ville kunne bruge Play app'en på min Galaxy tab 10.1. Det fungerer også fint med at administrere playlister (oprettet via web), søge musik og høre ét nummer ad gangen. Men kontinuerlig afspilning virker ikke. 

Så jeg håber virkelig, at der snart vil ske en opdatering!

Omdømme 4
Som udgangspunkt spiller Play Android app på alle android devices - og dermed langt flere end dem der er på whitelisten på tdc.dk/Musikmobil.

Hvis en tab er solgt gennem TDC, men endnu ikke er at finde på listen, så skyldes det som i dette tilfælde at der er konstateret at der er fejl på Play eller andre tjenester og derfor er der rettet henvendelse til leverandøren for at få den udbedret.

DBH

C

Vedr. At man kun kan spille et nummer adgangen på en iPod, så hopper den af og man skal logge sig på igen. Er der nogle som har en ide, hvad der skal gøres så den selv bare køre videre til næste musiknummer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)