Speedstream - Er det mit eget?

Jeg har udskiftet det gamle Speedstream 4100 med en ny TDC Box.

Jeg skal ikke bruge Speedstream'en mere.

Er det mit eget så jeg kan smide den ud, eller tilhører den TDC, så det skal afleveres i en TDC Butik?

Der har efterhånden været så mange underlige boxe ind over, fra 56K over ISDN til div- ADSL-forbindelser.

Nogen har skullet afleveres. Andre ikke.

Så jeg kan ikke finde ud af det mere!

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Det er ikke din.... Men om der er nogen der vil have den - det ved jeg godt nok ikke. Det skulle da lige være hvis TDC vil være sikker på at den bliver destrueret miljømæssigt korrekt.

Er det ikke bare at tage den under armen en dag du alligevel kommer forbi en TDC butik?

Vh

Peter

Ricky skrev:
Jeg har udskiftet det gamle Speedstream 4100 med en ny TDC Box.

Jeg skal ikke bruge Speedstream'en mere.

Er det mit eget så jeg kan smide den ud, eller tilhører den TDC, så det skal afleveres i en TDC Butik?

Der har efterhånden været så mange underlige boxe ind over, fra 56K over ISDN til div- ADSL-forbindelser.

Nogen har skullet afleveres. Andre ikke.

Så jeg kan ikke finde ud af det mere!

Dit Speedstream 4100 modem skal, som PeterA siger returneres til TDC. Dette kan enten gøres ved at du finder en papkasse og bruger den returlabel som du gerne skulle have modtaget da du fik dit nye udstyr. Hvis du ikke ønsker dette kan du aflevere det i en af TDC butikkerne.

Hvis du ikke har modtaget denne returlabel kan du ringe til TDC kundeservice på 80 80 80 10 og så kan de sende den til dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)