Specifikation af filmleje


Har i flere måneder ikke kunne se hvilke film vi har lejet, på faktura står der bare : andet og så skal man selv søge oplysningerne i Selvbetjening men det virker ikke og TDC tager det åbenbart ikke alvorligt

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej vipsereden

Det er korrekt, at man selv kan se, hvilke film man har lejet gennem selvbetjening. Det er selvfølgelig beklageligt, når den er nede.

At funktionen på selvbetjening ikke virker, er noget du kan fejlmelde til vores hotline. Hotline har også adgang til at se, hvilke film du har leget og kan oplyse det, hvis du oplyser dit TDC-kontonummer.

Du kan se, hvordan du træffer vores hotline på http://privat.tdc.dk/kontakt/

Vi tager skam problematikken alvorligt, og vi arbejder på højtryk for at løse problemer på selvbetjening, så snart vi bliver gjort opmærksom på dem. Men når vi er i den uheldige situation, at det ikke virker, kan du altså ringe ind i stedet.

Hilsen Niels

Hej

Tusind tak for dit svar

Vidste ikke at Hotline tog sig af den slags

Hilsen Vibeke

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)