Spærrings problemer.

  • 12 december 2010
  • 1 kommentar
  • 157 visninger

Jeg skal have spærret min mobil, da den er blevet stålet, men når jeg ringer til spærringsservice (på 80 80 52 52) får jeg fortalt at der er tekniske problemer.

Der står jeg skal tilmelde mig TDC Selvbetjening, men der skal jeg bruge mit kundenummer. Og siden jeg kun er 15 og ikke er så smart på sådan noget kender jeg IKKE mit kundenummer.

 

Kan jeg spærre min mobil på andre måder?


1 Kommentar

Omdømme 6
Hej,

Jeg er ked af at høre at din telefon er blevet stjåletTrist humørikon

du har 3 mulighheder for at spære din telefon.

du kan ringe til spærings service, det her du prøvet.

du kan ringe til kundeservice, eller retter få den som står på dit abonnement til at ringe til kundeservice, der slulle et CPR nr være nok.

du kan få dit kunde nr, fra den der står på dit abonnement og så bruge det til at logge ind på selv betjæning.

Besvar