sortering af mails

Hej, jeg har nyligt oprettet en ekstra mail adresse til min kone ud af de 5 mulige jeg har til rådighed.

Nu får min kone så alle mine mails i hendes indbakke...

Hvorfor sker det???

7 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Møller

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål inde på TDC Forum.

Du kan ganske rigtigt oprette op til 5 mail alias, men der er desværre kun en mailboks tilknyttet som alle mails ryger ned i. Løsningen er at oprette en "sorteringsregel" i jeres mailklient, som f.eks. sorterer alle mails til din kone ned i en bestemt folder.

Benytter I webmail på http://mail.tdc.dk/ kan du oprette en folder under "Mapper", og derefter lave en regel under Indstillinger > Sortering.

Benytter I et mailprogram som f.eks. Outlook Ekspres kan du også her, oprette sorteringsregler i programmets indstillinger.

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du også velkommen til at skrive herinde igen.

Hej

Det virker fint hvor jeg nu får min og min kones mail i 2 forskellige mapper; men hvordan får jeg nu mails ned i Outlook ?

nvh Finn

Omdømme 4
Svar slettet af bruger. FN

tak for svaret

Kan man så overhovedet få en ekstra mailboks hos jer, og hvordan?

Det med flere aliaser kan jeg ikke bruge til noget. I mit tilfælde skal den ekstra mailadresse bruges til nogen som ikke skal have adgang til mails på den oprindelige adresse.

Mvh

Diane

Omdømme 4
Svar slettet af bruger. FN

Tak for det hurtige svar :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@