sort skærm

hvorfor er det lige at der pluselig er sort skærm på voksen filmene ??

har ingen kode på og har resat boksen

13 Kommentarer

Ja, det er jo fantastisk at hverken TDC eller Viasat meddeler noget som helst om detteKat sur. Kundeservice, anybody ?

oplever nøjagtig det samme.

Har prøvet at nulstille (det der med at slukke og tænde 4 gange), uden effekt.

Dette tråd hænger sammen med TDC Rating. Jeg fprstår ikke hvorfor der pludselig er en eller anden der har "sat" en lås på min TDC Rating.

Det ville være skønt om en TDC'er kunne fixe dette.

ja....vi vil sku ha billigere tv hvis de bare fjerner ting.....

Omdømme 1
Har samme problem - og derfor talt med  tdc hotline i dag søndag - De arbejder på sagen og "tror/mener" fejlen er rettet mandag aften- så det må vi bare vente på!

Omdømme 1
Ja jeg er ny her men der må da være et eller andet galt. Jeg har lige oprettet mig som bruger og min pc siger vi har den 05-03-2012 og så står der på forum at det er registreret den 19-03-2011 What?

Omdømme 3
Det er oprettet flere tråde omkring manglende erotisk indhold på Viasatkanalerne.
Jeg henviser til svar i denne tråd /t5/Tv/Tv/m-p/78181/highlight/false#M4492

Mvh. Gitte

Omdømme 3
Så skulle fejlen være fundet - og rettet. Det skulle derfor være muligt at se indhold på Viasat kanalerne igen efter midnat.

Mvh. Gitte

Omdømme 1
Tak for det -

Til jer alle der oplever sort skærm ml. 00:00 og 04:00,og det gør vi jo

det er simpelhen iflg.TDC en fejl som er ved at blive rettetGlad humørikon

fejlen er fortsat ikke rettet. forældrespærringen kan ikke slås fra.

Omdømme 3
Fejlen på Viasaatkanalerne med sort skærm efter kl 24 skulle være rettet - også ifølge de test vi har lavet.

Forældrespær (hængelås) ud for erotisk indhold gælder kun for lejefilm (og det har altid været sådan)
Se venligst det mere uddybende svar jeg har postet i denne tråd: /t5/Tv/Tv/m-p/78397/highlight/false#M4521

Mvh. Gitte

ja, idag den 12. marts kan jeg stadig ikke se en eneste viasat kanal længere end under et minut, hverken dag aften eller nat. Hvilken mandag aften ville det være bragt i orden?

Omdømme 3
Hej rosita10

Eftersom du hverken kan se viasat dage eller nat, er det ikke den ovenstående fejl du er ramt af. Hvis du stadig oplver problemer med viasatkanalerne idag, vil jeg foreslå dig at kontakte vores Hotline, så vi kan få kigget specifikt på din forbindelse. Nummeret til Hotline finder du her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)