Sony Xperia S opdatering til ICS

Hej TDC,

Det skulle nu være muligt at opdatere Xperia S til IceCream Sandwich versionen af Android OS. Ved I hvornår den kommer til TDC-"brandede" telefoner?

Link til Sonys blog hvor de bekræfter at udrulningen er i gang: link

Mvh Gr3en

5 Kommentarer

Hallooo Tdc kommer snart en dato???

Omdømme 4
Badge
Nu er det jo ikke et TDC spørgepanel men et TDC-kunde til kunde forum, men du kan jo se i denne tråd

/t5/Telefoni-og-mobil/Android-4-0-til-sony-Eriksson-expiria-active-st-17/td-p/86187

Mvh

Kim

Hej Kim,

Tak for svar. Det du linker til i dit svar er Xperia Active, jeg forespurgte ang. en anden telefon nemlig Xperia S. Jeg skrev henvendt til TDC, da jeg har set TDC medarbejdere svare på lignende spørgsmål til en anden telefon jeg havde.

Nu har jeg så fundet et nyt link hvor de skriver at man kan gå ind og finde sit SI nummer og så kan man se hvornår der er en udrulning til den version af telefonen. Der står dog stadig ikke hvilke lande opdateringen er tilgængelig i, men jeg kan se at der til min telefons SI nummer er frigjort en opdatering d. 22.06.

Jeg må prøve at tjekke deres opdateringsservice igen :-)

Så er der kommet en opdatering til min Xperia S, den har SI nummer 1257-6114. Jeg gik ind på Sonys hjemmeside (link på engelsk)  http://www.sonymobile.com/gb/software/phones/ og valgte telefonen. Hav usb kabel klar, for telefonen skal tilsluttes så du kan kontrollere om der er update tilgængelig.

PC companion/system update skal efterfølgende benyttes til at hente og installere opdateringen.

Den er nu ved at hente opdateringen. Telefonen giver ikke selv besked om at der er en opdatering, ej heller hvis man går ind i Software Update på telefonen.

Omdømme 4
Badge
Det link skulle jo også bare sende dig videre til en tråd med et tilsvarende problem,  i den tråd linkes der til SonyEricsson Update - som du også selv har fundet.

Lykkedes det og er der forbedringer med den nye software.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)