Sonos virker ikke (Forbindelsen der forsvandt)


Hej TDC

 

Jeg oplevet problemer med Sonos og TDC Play idag. Uanset hvilke numre/albums jeg vælger inde på Sonos App'en (Android), får jeg fejlbeskeden "Kunne ikke afspille 'xxxx' - forbindelsen til tdc play musik forsvandt" og ingen musik kommer der ud af det. Jeg kan sagtens afspille radiokanalerne gennem controlleren.

2 Kommentarer

Jeg har samme problem som vognsen ovenover , dog på en iphone 5s . akkurat samme fejl melding?

Jeg har haft samme problem, men efter møge og besvær blev der løst. Det er et spørgsmål om at gendanne alt til fabriksindstilingerne. Både sonos systemets komponenter (højtalere), og bridge hvis man bruger det, samt controlleren (fx telefonen). Vejledning kan man google (sonos factory settings). Det er besværligt og rodet men nu virker det hele igen! :-)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)