Sonos Streaming fra TDC Play

Vis første besked

113 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Birk666,

Kan dette ikke ændres i controlleren under settings, advanced settings, system registration? Kræver muligvis factory reset?

Benytter du seneste Sonos software? 

20000 (you are) The king Meget glad humørikon

Skulle ganske rigtigt ind i system reg. og vælge DK frem for USA. Sys. reg. ligger så godt nok under Help og ikke under Settings, men det var til at få øje på.

Man skal så også tænde for "usage data sharing" under advanced settings før TDC-Play kan blive tilføjet.

Anyway nu spiller det og opsigelsen på Spotify sendes snarest.

1000 tak for hjælpen og et "tak for det, bedre sent end aldrig" til TDC. Blinkende humørikon

Omdømme 4
Hej,

Vi deler lige en syngende high-five ud til theking2000 - prima support, dér!

/Ulf
Hvor herligt at vi nu langt om længe kan bruge TDC Play på Sonos. Det er supergodt.

Omdømme 4
Badge +1
Jeg bruger ikke TDC Play så kommer heller ikke til at bruge TDC på Sonos, men jeg synes at det er super fedt at TDC nu tilbyder Play på Sonos - gode takter TDC!

Omdømme 1
Er der planer om squeezebox understøttelse også som det oprindeligt var tanken, eller satses der kun på sonos fremadrettet?

Omdømme 4
@henningdalgaard: Der er ikke noget til Squeezebox i vores pipeline, men vi vurderer løbende potentialet for nye platforme til Play, blandt andet på baggrund af feedback fra vores kunder (som det f.eks. lige er sket med SONOS).
@alle andre: Tak for roserne, vi er superglade for at I kan lide det Glad humørikon

/Ulf
Hvorfor mon jeg ikke får TDC Play frem i listen??

Faktisk har jeg kun følgende i Sonos Labs

-8tracks

-The Hype Machine

Håber der er nogle Sonosbrugere der kan hjælper her - selvom det måske ikke er det rette sted!!

Jeg har opdateret til version 4.1

Vh Benny

Omdømme 3
Hej Benny

Jeg er ikke sikker i Sonos, men vil du evt. tjekke for det som Theking20000 beskriver i meddelelse 100 i denne tråd: /t5/TDC-Play/Sonos-Streaming-fra-TDC-Play/m-p/119326#M5850

Hilsen Martin

Jeg fik det løst med en korrekt registreringe af mit Sonos anlæg..

Hej TDC, bliver der udviklet på løsningen, eller er den skudt til hjørne nu i fik "hul" igennem?

Prøv nu at skele til Wimp, hvor smart og brugervenlig, deres favoritstyring foregår.

Jeres løsning er altså langt fra genial, og meget lidt brugervenlig.

/Thomas

Som jeg forstod af tidligere indlæg arbejdede i tidligere på en generel løsning.

Os med Squeezebox kunne godt bruge en løsning, så vi kan nyde jeres musik i anlægget.

Et lille ja, nej ved ikke, beskeden er læst, kunne være lækkert.

/Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P