Sonos Streaming fra TDC Play

Vis første besked

112 Kommentarer

Omdømme 6
Hejsa
Jeg rykker lige Dan.
Er ikke sikker på der er så meget nyt, men får ham lige til at kikke ind og se jeres spørgsmål.

God weekend
Omdømme 3
Det var som om jeg fik varme ører! Glad humørikon

Det er ved at se lovende ud med Sonos og Play, men jeg har endnu ikke en tidshorisont for hvornår de interne tests er færdig. Jeg har jer i tankerne, og skal nok sørge for at melde ud ligeså snart i kan begynde at hoppe med på vognen.

Ligeså snart jeg kan sige noget konkret, så gør jeg Glad humørikon

Hvis I mangler en beta tester til Sonos og Play, melder jeg mig gerne!!!!

Omdømme 2
Ditto! Blinkende humørikon

Hvis det fortsætter i samme tempo som hidtil, sågår vel hurtigt et år mere inden de er klar til at beta teste.

Så bare tag det roligt :-)

Hvad er det TDC mangler for at få TDC Play på Sonos ?
Har TDC kigget på Spotify så de ikke kommer med et 'oldtimer' interface.

Spotify er utroligt nemt at manøvre rundt i, og MEGET nemt at finde en kunstner eller et givent nummer.

Omdømme 2
Mon det bliver en TDC Play integration i Sonos Controlleren/App ELLER en Sonos Integration i TDC Play App??

Omdømme 1
Man føler lidt at man bliver holdt hen med tomme løfter, når man kigger på historikken.

Så længe tdc kan blive ved med at bilde os ind at der er noget på vej, så skifter folk jo heller ikke til Spotify eller andet. Er det en del af taktikken?

Giv os da et eller andet bevis på at I er i gang. Et screenshot eller lignende.

Omdømme 4
Kære alle,

Vi sætter rigtig stor pris på alt den gode, konstruktive feedback vi har fået til TDC Play. Et af de største ønsker fra jeres side har været at kunne benytte TDC Play på jeres SONOS-anlæg. Det har vi taget til os og arbejdet ihærdigt på, og...

...fra i eftermiddag klokken 16.00 (sådan cirka) kan I tilgå TDC Play i SONOS labs Glad humørikon

Hvis du allerede har adgang til TDC Play og ejer et SONOS-musiksystem skal du gøre følgende:

Åben SONOS app’en (på pc, smartphone eller tablet), vælg et rum du ønsker at afspille i, vælg 'Musik' herefter 'Mere musik' og til sidst ’SONOS Labs’. Så skal du blot finde TDC Play på listen over tjenester og logge på med dit TDC Login.

God lyttelyst!

Ps. Vi har en hjælpeartikel klar, hvis du løber ind i udfordringer med SONOS labs og din adgang til TDC Play.

Omdømme 1
Humørikon med tunge

Det er jo fantastisk TDC! Godt gået! Bliver spændende at se hvordan det fungerer.

Omdømme 2
Jeg glæder mig som et lille barn!!!!

Meget glad humørikon

Så skal man skynde sig hjem fra arbejde og så kaste sig over Sonos.

Kan næsten ikke vente.

Ros til TDC, men der kommer måske mere hvis det bare 'spiller' 

Omdømme 2
SÅDAN!!

Udklip.PNG

Omdømme 4
Ser godt ud Glad humørikon

God fornøjelse!

Hilsen Martin

Omdømme 2
Der røg der sgu lige et Spotify abo! Glad humørikon

Tak TDC

Virker på PC, Ipod, Ipad, Iphone, HTC mobil her hos os.

Nu er vi igang, og det kører :-)

Nu er det så ikke for at være en brokrøv, men her forslag til favoritstyringen.

Hvis jeg ser det rigtigt, kan jeg godt nok tilføje favoritter, men de kommer til at ligge i en stor bunke, og skal de slettes er de fra web, og enkeltvis, hvis jeg gør rigtigt.

Alternativt kan jeg tilføje dem som Sonos favoritter men skal da bladre helt ud af TDC hver gang.

Et alternativ til TDC play, løser det ved, du kan tilføje en kustner som favorit, et album som favorit, et album som favorit, under forskellige faner.

De kan oprettes og slettes via web/ipad/iphone/sonos, genialt.

Er det noget der arbejdes på?

Men dejligt vi er igang, holder dog lige fast i 2 udbydere et stykke tid endnu.

Thomas

Der skulle have stået:

du kan tilføje en kunstner som favorit, et album som favorit, et nummer som favorit, under forskellige faner.

Sådan!! Fedt at i lytter til os. Glæder mig til at bruge det. Har allerede logget ind og afspillet første nummer - og det virker!

Rigtig flot stykke arbejde TDC.
Det virker fint og en imponerende første version med mange fine detaljer.
Det er lige før at Spotify er indhentet ;-)
Vi mangler lige lidt med at kunne oprette afspillingslister.
Men alt ialt et flot stykke arbejde.
Omdømme 4
Tak for rosen alle sammen, den er vigtig for os Glad humørikon

Omkring favoritstyringen, så er det noget vi arbejder videre med. Du får tak Thomas, for det glimrende input!

Alle inputs er mere end velkommende, så skal vi gøre vores bedste for at få dem sendt rigtigt videre.

Hilsen Martin

Er helt ny mht. TDC play, men har ventet på denne dag hvor det kunne fungere sammen med SONOS.

Hvad gør jeeg forkert, når TDC Play ikke er tilgængelig i Sonos Labs?

Har kun noget som hedder 8tracks, rara.com og The hype machine

På forhånd tak for hjælpen.

Omdømme 2
Hej Birk666,

Kan det have noget at gøre med, at du har registreret dit Sonos system i anden region eller sidder på en udenlandsk IP?

Hej theking20000

Hmmm måske. Sonos blev i sin tid købt i USA hvor det også blev anvendt. Efter jeg er kommet tilbage til DK har det fungeret helt fint. Jeg mener dog - nu du nævner det med udlandet - at jeg måtte "forklare" spotify at det nu foregik i DK og ikke i USA.

Har du et forslag til hvordan det kan udbedres så TDCplay også kommer til at køre? Blinkende humørikon

Omdømme 2
Hej Birk666,

Kan dette ikke ændres i controlleren under settings, advanced settings, system registration? Kræver muligvis factory reset?

Benytter du seneste Sonos software? 

Besvar