Sonos Streaming fra TDC Play

Vis første besked

112 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
FastPete skrev:
Og det ved du fordi...?

Fordi det er noget TDC tilsyneladende prioriterer meget lavt - det er mange år siden der første gang blev spurgt til dette og der er absolut intet sket.

Omdømme 1
Ja, vi kan da godt blive enige om, at TDC ikke ligefrem er 'first-mover' på dette punkt, men vi kan jo håbe at et vedvarende pres - som i dette forum - kan påvirke TDCs prioriteringer. Så lad os ikke slukke håbets flamme men bevare troen på det 'gode'. Glad humørikon

Omdømme 4
Badge +1
Enig, min besked var også lidt en "provokation" til TDC om at melde klart ud: Er det overhovedet noget TDC vil arbejde på. Er egentlig mest irriteret over uvisheden.

Jeg er bange for at din provokation holder stik, intet nyt??

/Thomas

Og hvornår kan os med bredbånd så bruge TDC play på Sonos?
Omdømme 1
@Lme: Det spørgsmål stillede jeg også for fire måneder siden. TDC vil åbenbart ikke ulejlige sig med et svar - eller måske er svaret, at Sonos-brugere ikke er et værdsat segment, og derfor kommer der ikke en løsning til bredbåndskunder lige foreløbigt.

Jeg føler mig snydt og er i fuld gang med at skifte internetudbyder. Det her er ikke seriøst nok, TDC!
Omdømme 1
Jeg fik mit Sonos anlæg for 2 år siden og har løbende fulgt tråden.

Forstemmende at der er sket NADA!

Bruger nu Spotify, og når det dukker en udbyder op, hvor det er inkluderet i hurtigt internet er det farvel.

Kom nu igang!

Kunne vi ikke blot få en kommentar fra TDC.

Kommer TDC PLAY til Sonos overhovedet ?

Kom nu med en svar TDC !!!

Omdømme 3
Jeg har forhørt mig en smule og en kollega fortæller mig at TDC Play og Sonos burde fungere med den nye TDC Play app til iPhone. Jeg har ikke mulighed for selv at teste det, men jeg håber at der er en Sonos/iPhone kunde der har mulighed for at teste:

- Sørg for at du har den seneste opdatering til TDC Play app'en.

- Gå ind i din app, vælg Play og dernæst "Afspil til"

- Find Sonos på listen og se om du kan forbinde og afspille musik til den

Hvis du har mulighed for at teste må du meget gerne melde tilbage her i tråden.

Jeg har prøvet et par gange nu, men kan ikke få den til at spille via Sonos, der kommer bare en fejl. Jeg kan sagtens spille musikken på min iPhone.
Eller sagtens Glad humørikon det vil sige at når man sætter den til at spille tænker appen rigtig meget og "kører" sangene i køen igennem hver gang man trykker play - ret belastende. Men efter nogle forsøg kommer der musik.

Men skal jeg gøre noget specielt for at køre de via Sonos?

(Er bredbåndskunde)
Omdømme 1
Kære Dan.

Det vi i denne tråd efterlyser er adgang til TDC Play direkte fra vores SONOS-app, hvor vi også tilgår fx Wimp og egen lagret musik. Det du beskriver tillader så vidt jeg kan se kun at man ENTEN spiller musik fra TDC Play (via en TDC-app) ELLER spiller musik fra andre kilder (via en SONOS-app) - ikke mulighed for at blande det i en fælles afspilningsliste i SONOS-app'en.

Omdømme 1
TDC play app fungerer ok.
Når jeg vælger at afspille på en af mine ( der kan kun vælges 1 højtaler, ingen stereo her) starter, standser afspilning på iPad og timeglasset kører i ring til jeg afslutter app eller vælger at afspille til ipad.
Omdømme 1
Hej Dan,

På Android kan jeg ikke engang spille musik i TDC Play app'en (jeg er bredbåndskunde) - og derfor hellere ikke spille musik på Sonos

Skuffende 😞
Jeg er mobil kunde hod TDC, og jeg kan ikke få TDC Play app'en til at spille på Sonos. Når jeg vælger 'afspil til' og så vælger Sonos'en så skifter den sang konstant og begynder ikke at afspille. Desuden kan man ikke engang (altså hvis den fungerede) vælge hvilke sonos komponenter den skal afspille på og hvilke den ikke skal.
Det er godt nok noget af en kringlet løsning, som slet ikke fungere. Det kan i godt gøre bedre.

DET VI VIL HAVE ER EN APP INDE I SELVE SONOS APP'EN SÅ VI KAN STYRE DET HELE DER INDE.
VI GIDER IKKE ALT DET BØVL!!!
Hørt.

Få nu fingeren uf TDC (!!!)

Omdømme 3
Hej alle,

Jeg hører (læser?) hvad I skriver, og jeg skal nok holde jer opdateret. Jeg har allerede været forbi vores CM på Play for at høre hvad planer der er, specielt med at kunne vælge musik fra Sonos, i stedet for at "sende musik til" Sonos.

Der arbejdes fortsat på at få Play til at fungere med tredjepartsudstyr, som fx Sonos. Jeg kan ikke give jer en dato for hvornår vi endelig får en løsning på dette problem, men termer som "nærmeste fremtid" blev kastet lidt rundt.

Jeg skal nok sørge for at holde jer opdateret når jeg hører mere - i ville jo være de helt perfekte testpersoner når der endelig kommer noget konkret. Og så håber jeg at vi kan holde denne tråd super konstruktiv Glad humørikon

Vi har nu ventet i flere år på dette. Personligt har jeg opgivet, og kører Spotify i stedet.

Det eneste der holder mig hos TDC er at min arbejdsgiver betaler. Ellers hedder det WiMP, Rdio, eller Spotify.

Der er ikke noget at komme efter hos TDC. Hvis de gerne ville, så havde de lavet det for længe siden.

Hej TDC vil det være muligt at I laver et sted hvor man kan skrive sig op og blive informeret når I har noget vi kan teste.

Jeg prøvede en kort overgang at køre med et direkte kabel i en Play5 og streame play ud. Det fungerede, men det var sgu lidt bøvlet at jeg skulle have min telefon tilsluttet på den måde.

Så nu hedder det et WIMP abb. det spiller fortrinligt. Men det vriker fjoget at jeg betaler 99 om måneden for det når Play er oplagt at bruge og tja så bruger jeg reelt bare ikke Play til noget. Jeg smed gerne et eller andet beløb efter et Play+ hvis jeg så kunne bruge det via Sonos og andre devices. Men det kræver efterhånden at det minimum spiller lige så godt som WIMP.

Omdømme 1
venter også i spænding - på en udmelding om ikke andet

Omdømme 3
Hej folkens,

Jeg vender lige tilbage med en opdatering - jeg har intet nyt, men jeg ville bare lige nævne at I ikke er glemt.

Udviklerne er rendt ind i nogle udfordringer som jeg ikke kan gå alt for meget ind i. Vi håber umiddelbart på at have noget klar i maj, men jeg har desværre ingen solid dato endnu.

Omdømme 1
Tak for beskeden. Dvs at der arbejdes på sonos plug in, men pt ikke på Squeezebox. Korrekt?
Det lyder da rigtigt godt.
TDC burde vel også kunne streame til Sonos når Spotify og andre kan.
Men dejligt at høre at I er ved at være klar.
Omdømme 3
Hej Henningdalgaard

Sonos var blot et eksempel. Det jeg har fået af vide er at det er planen at det skal virke på de mest gængse anlæg. Jeg har ikke listen over hvad man har i tankerne, men jeg går ud fra at der er en industriel standard indenfor anlæggene, så virker det på det ene så virker det på de fleste.

---- Glad humørikon ----

Hej Jravnsba

Ja, vi kan godt. "Kan" i den forståelse at det bare lige skal laves først, men derefter kan næsten alting lade sig gøre i vores verden. Hidtil har der bare ikke være det største fokus på samspillet mellem TDC Play og anlæg, men det skulle vist gerne ændre sig nu.

Omdømme 1
Hej Dan, 

Så er vi i maj måned - hvordan ser det ud? Kan vi glæde os til noget indenfor en overskuelig periode? 

Mvh

Så prøver jeg også lige, om vi kunne få et svar.

Hvad er status???

/Thomas

Besvar