Sonos Streaming fra TDC Play

Vis første besked

112 Kommentarer

Omdømme 4
Play er en national tjeneste og derfor giver det mening at se på hvor vi kan gøre den største forskel - så giv din mening tilkende på ønskeseddelen.

Ja tak!!!

TDC Play på anlægget via min Sonos CONNECT, ville være skønt og jeg ville få fuld glæde af mit YouSee abonnement. Jeg har dog allerede Spotify, så jeg er godt dækket ind vil jeg sige. Men det kan jo være at TDC lige har et nummer som Spotify ikke har??

/Thri

Vil gerne melde mig som en af de mange, der ser frem til at TDC Play bliver tilgængelig via Sonos. Det bliver fantastisk den dag sker - to gode produkter, der bliver kombineret til noget unikt. Det vil være dejligt om TDC kunne kommer med en klar udmelding om vil/vil ikke, og hvornår.

Har lige købt Sonos, og det virker bare. Fantastisk!

Jeg kan se der ikke er nogen kommentarer overhovedet fra TDC i denne tråd, og det betyder desværre nok at de ikke har mulighed for at implementere Play til sonos. Sikkert fordi Sonos ikke supporterer DRM.

Så jeg må nok sige at mit abonnement med TDC kører på sidste vers. Istedet bliver det nok til internet adgang (Giver iøvrigt også noget højere hastighed) via Kabel TV og så spotify oveni hatten.

Omdømme 1
Der er kommentarer fra TDC. F.eks. fra /t5/user/viewprofilepage/user-id/262

Desværre vil de ikke love noget og havde de haft en Sonos løsning under udvikling havde de nok sagt det for at "holde" på os Sonos brugere.

Det lader til du har det som mig(og alle andre Sonos brugere).

TDC play var et væsentlig incitament til at beholde TDC som internet udbyder, men når man ikke kan få TDC play hvor man skal bruge den, kan man lige så godt skifte internet udbyder og streaming tjeneste.

TDC er jo ikke kendt for at være blandt de billigste, så selv om du skal betale 99 pr md. for Spotify eller Wimp, ender du sandsynligvis op med en samlet pris som er den samme som hos TDC...OG så får du frem for alt din streaming tjeneste på SONOS.

TDC har desværre ikke realiseret alvoren :-(

Ja, så købte jeg Spotify premium.. det samkører perfekt med Sonos. Det er nu alligevel ærgeligt at TDC ikke kan fungere med Sonos.. håber de kommer frem i skoene igenGlad humørikon

Hvordan det går med at få sat TDC Play op, er det muligt at streame musik direkte til Sonos, uden først at skulle forbi en NAS.

Omdømme 4
God morgen

Mit TDC App giver mulighed for at lave 'Afspil til' fra TDC Play til SONOS. Så TDC mobil kunder har allerede denne mulighed i dag Glad humørikon

DBH

C

Fantastisk, men app'en findes ikke i iPad version. Men jeg tænkte faktisk mere på at få lavet en TDC app til Sonos Labs, altså inde i sonos app'en. For at gøre det lettere for forbrugeren.
Ville også gerne ha TDC Play til Sonos og har også prøvet indlæg til Sonos. Der er kun en løsning og den har jeg nu brugt.

Skifte TDC ud med Telia abb. som er inkl Spotify Premium... så spiller det !!! TDC har sagt i snart 2 år at der skulle være noget påvej til Sonos..... jeg gad ikke vente mere!!

Omdømme 1
Nu har denne tråd snart to års fødselsdag - og stadig ingen TDC Play-streaming til Sonos. I mellemtiden bliver WIMP og Spotify mere og mere udbredt blandt Sonos-ejere. Sonos-streaming har stået på ønskeseddelen i mere end to år. Hvor lang tid forventer I det skal tage?

...men selvfølgelig: Hvis TDC ikke er interesserede i at gøre forretning på dette område, så kan jeg jo bare skifte internetudbyder til Telenor og få rabat på mit WIMP-abonnement. Man har dog stadig lov at håbe, at TDC vågner af Tornerosesøvnen og kommer med ind i det nye årtusinde.

Hep, hep, TDC!

Omdømme 1
Jeg vil også melde mig under fanerne som 'en af dem' der savner at få TDC Play gjort tilgængelig for direkte streaming via Sonos' app. til Ipad på lige for med Spotify, Wimp m.fl.

Kom nu ud af busken TDC: Har I tænkt jer at levere, eller skal vi gå til en anden leverandør?

Omdømme 4
Der er allerede leveret streaming til SONOS via Mit TDC i marts.

Omdømme 1
Øhh..det må du gerne uddybe? Jeg formode du taler om løsningen med en PC mellem TDC Play og SONOS. 

Omdømme 1
Chriz skrev:

Ok, du henviser til muligheden for at lave DLNA streaming fra TDC play app'en.

Det er da en løsning, bare med den ulempe at det ikke er direkte integreret i SONOS OG så kræver det lige et TDC mobil abonnement (bredbånd abonnement er ikke tilstrækkeligt 😞 )

Omdømme 1
Chriz skrev:

...og til os, der "kun" har TDC bredbånd, vil I tilbyde hvad?

Omdømme 4
Som jeg har skrevet tidligere så kommer der en løsning også for mobilbrugere på hjemmenetværk.

Det er da ikke noget svar at komme med....at henvise til et ufuldstændigt svar...

Kommer der en app ala Spotify så man direkte på sin device kan streame TDC Play?

Omdømme 4
Mit TDC app giver adgang for TDC Play til SONOS. Der arbejdes på at denne også kan valideres med bredbåndslogin.

C

Omdømme 1
Streaming igennem "Mit TDC"-app'en er ikke det samme som den direkte streaming flere brugere efterspørger herinde!

Når du fortsat referere til "Mit TDC" og ikke svarer på, om der kommer en løsning med direkte streaming til Sonos, betyder det så, at der ikke kommer en løsning?

Du skriver: "Mit TDC app giver adgang for TDC Play til SONOS. Der arbejdes på at denne også kan valideres med bredbåndslogin".

Hvornår kommer det?

Noget nyt med dette ??
Noget nyt på dette område, ellers er det vist tid til at vi Sonos folk skifter produkt pakke og leverandør.

Du har så evigt ret. Jeg opsiger mit TDC Fiber i denne måned.

- manglende understøttelse af TDC Play på Sonos

- hver måned er der ged i min faktura, og jeg skal ringe ind til dem for at få det ordnet

- manglende tilbagebetaing af kreditnota fra i sommer - faldt endelig på plads i denne uge

- ALT for dyrt

- osv

Omdømme 4
Badge +1
TDC Play på Sonos bliver aldrig en mulighed.

Omdømme 1
Og det ved du fordi...?

Besvar