Software opdatering experian x8

Jeg har en experian x8 som jeg endnu ikke har hentet apps til. Jeg har via Sony PC Companion forsøgt at opdatere men den kommer ikke videre end trin 2. På sonys hjemmeside læser jeg  noget som jeg forstår som at opdatereringen ikke kan køre via wifi og mobilt net men kun via internet, men på telefonen kan man kan kun vælge mellem kun wifi eller wifi/mobilt. når jeg har forsøgt med Sony PC compaion har det være med usb stik og programmet har fundet telefonen.  Jeg vil gerne til googles shop. Jeg har været i tcd butik i dag. de sagde at telefonen skulle genstartes men det vil jeg gerne undgå om muligt. på forhånd tak

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Jeg forstår ikke helt hvad du mener, opdatering og apps er ikke det samme.

Da du startede telefonen første gang, oprettede eller tilknyttede du da en google mailkonto, for hvis du har det skal du logge ind på den - med PC, det er betydeligt lettere - så kan du i GooglePlay vælge dine apps, som så bliver overført til din telefon via mobilnettet.

Mvh

Kim

Hej Kim,

rimeligt at du ikke forstår hvad jeg mener :-)  Google kontoen har jeg oprettet senere. 

Telefonen kan godt gå på nettet men hvis jeg vælger et gratis spil , siger den at den mangler google shop som jeg forstår det som er en app. og den kommer med den opdatering, siger kundeservice. og derfor er jeg bøvlet med opdateringen, men altså uden succes.

jeg har læst på hjælp til google play at man ikke kan downloade til pc og senere overføre til telefon.

Men inden jeg skrev til dig prøvede jeg at installere "temple run" det er den min datter godt kunne tænke sig til min pc og og så kommer fejlen du har ikke åbnet appen google play butik så måske er det min google konto det er galt med. men min pc har jo ikke appen google play butik. Ja det kører sgu lidt i ring for mig, så Kim, kan det fixes ? På forhånd tak for din interesse for en "dumpaps" problem, det har ca "røvet" en ½  ddag fra mig, godt givet ud hvis det endelig kommer til at lykkes,  er  jeg sikker på når jeg ser på min datter. hilsen Lisbeth

Omdømme 4
Badge
Når jeg med PCen er logget ind på min Google-konto vælger jeg GooglePlay, hvis jeg der vælger en app som jeg vil have, downloades den direkte til mobilen via mobilnettet. Jeg har dog aldrig prøvet nogen hvor der skulle betales, men med de gratis virker det fint.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)