Søgning på film

Hej

En aften ville vi prøve at leje en film på vores TDC Tv. Vi havde en bestemt os for hvilken film vi ville leje, som vi havde set på TDC´s oversigt på nettet. Men da vi skulle leje den på TV skulle vi bladre flere hundrede sider igennem og gav til sidst op......

Det kan da ikke være rigtig at der ikke findes en søge mulighed???

Vi prøvede at kigge det hele igennem men uden resultat [i](

7 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Tryk på MENU og vælg søg.

Der søges både i film og i TV-udsendelser en uge frem.

Mvh

Kim

jeg giver Bitli ret i at det er en meget tidskrævende affære at ville leje en film. Spørgsmålet blev ikke korrekt besvaret af Kim/tdc, så nu spørger jeg også: er der en funktion når man vil leje en film, og så man slipper for at bladre 1500 film igennem? Ellers skulel de film måske snart organiseres lidt anderledes, for man gider ikke leje film når dte er så besværligt.

Randi

Omdømme 4
Badge +1
Hvis man allerede ved hvilke film man vil leje tager det 10sek, ved hjælp af fremgangsmåden som Kim beskriver.

Du skriver at Kim ikke besvarer spørgsmålet fyldetsgørende. Nu beder jeg så dig om præcist at beskrive hvad det er du efterspørger?

droid, problemet er hvis man IKKE ved hvad man vil se af film, men gerne vil lade sig inspirere, så er det meget langsommeligt.

Randi

Omdømme 4
Badge +1

rftf skrev:
droid, problemet er hvis man IKKE ved hvad man vil se af film, men gerne vil lade sig inspirere, så er det meget langsommeligt.

Randi

Ok, jeg synes nu ikke at det er noget problem når man først har besluttet sig for en genre.

Hvad er dit forslag til en løsning? Hvad er det optimale?

Jeg kan så oplyse, at jeg vidste hvilken film jeg ville se. Jeg har set den på hjemmesiden og kan jeg oplyse, at selv om jeg går ind på menu og søger efter den, kommer den stadigvæk ikke frem. Det er da utroligt selv om jeg søger titlen på dansk eller engelsk.

Men jeg syntes ikke det er logik, at man ikke har søgemuligheden liggende under punktet "film" da man har andre muligheder som at vælge genre, serier m.m

/Bitten

Omdømme 4
Badge
Joe, det er smart nok, at der søges i både Film og TV. Det ville da være ærgeligt at betale 49,- for en film som så bliver vist i TV næste dag.

Underligt at filmen ikke kommer frem når du søger, søgningen begynder jo allerede efter det første bogstav og kommer så nærmere sit mål, når der kommer flere bogstaver.

Hvilken film iøvrigt.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8