SMTP IP adresse

Er der nogen som kender SMTP ip adresse for TDC  (eksembel 91.198.169.21)

3 Kommentarer

Omdømme 6
Hej,

Nej, Hvad skulle du da også bruge den til.

du har jo den adresse du skal bruge asmtp.mail.dk.

sådan en web adresse er entlig bare et andet navn for den rigtige IP adresse, lige som jeg har en adresse, men når jeg skal sige hvor jeg bor er det nemmere at sige den gamle brugs i lime, så ved folk hvor det er, så her for binder du til mail.dk(et navn for en ip adresse) som er TDCs mailserver

her er det bare på en meget støre skala, der står .dk bagefter så ved nettet hvilken database den skal kikke i, så finder den mail i den database, som så sender dig vidre til den IP, meget simpelt sagt

så kommer du ind til TDC system, systemet ser at du vil forbinde til en ip på en bestemt port så blive du sendt vidre til den rigtige server.

eller meget simplicificeret asmtp.mail.dk er IP adressen til TDCs SMTP server.

Min kpoimaskine

RICOHAficio MP C2800
kræver en IP adresse

Omdømme 6
Hej,

jeg fandt det her i din manual.

• SMTP Server Name: Enter the IP address or host name of the SMTP server asmtp.mail.dk

• SMTP Port No.: Enter the port number used when sending e-mail to the SMTP server. 587

• SMTP Authentication: Enable or disable SMTP authentication. JA

• SMTP Auth. E-mail Address: Enter the e-mail address. Din Mail Adresse

• SMTP Auth. User Name: Enter the SMTP account name. Din Mail adresse

• SMTP Auth. Password: To set or change the password for SMTP AUTH. Dit Password

• SMTP Auth. Encryption: Select whether to encrypt the password or not. Nej

[Encryption]-[Auto Select]: If the authentication method is PLAIN, LOGIN, CRAM-MD5, or DIGEST-MD5.

[Encryption]-[Active]: If the authentication method is CRAM-MD5 or DIGEST-MD5.

[Encryption]-[Inactive]: If the authentication method is PLAIN or LOGIN.

der står tydligt at du også kan skrive server navnet(asmtp.mail.dk) så jeg har skrevet udfor hvad du skal skrive.

• Besvar