Hej
Vi har købt 2 mobiler 5-3 og 2 mobiler 6-3 alle 4 med smsmedia abonnement, de stod alle 4 hos TDC inden, og skulle også fortsætte med det bare med smsmedia
Vi får sat telefonerne op, det er ale 4 smartphone. så vi gik jo på nettet med det samme, det første var at få en apps, så vi kunne føle forbruget (300mb om mdr.)
problemet er nu at TDC først retter til det nye abonnement 14 dage efter!!! vi har kvitteringer på at vi har købt dem dags dato med smsmedia. vi fik en stor regning
Nu har vi henvendt os 6 gange både telefonisk,personligt og på mail
Der sker intet......... i starten fik vi at vide, at det blev rettet med tilbagevirkende kraft
Vi er ved at være desperate. I dag var vi blevet at vi blev ringet op af TDC, og har siddet klar,men TDC har ikke ringet som aftalt. Hvad kan vi gøre???
Send en klage ind til TDC. De har en klage afdeling, som tager sådan nogle ting seriøst. Du kan gøre det via nedenstående link.
http://tdc.dk/kontakt/klage/
Men normalt så modtager man jo en ordre bekræftelse når ens abonnement er ændret til det nye.
http://tdc.dk/kontakt/klage/
Men normalt så modtager man jo en ordre bekræftelse når ens abonnement er ændret til det nye.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.