SMS+FASTNET | YouSee Community

SMS+FASTNET

Er der nogen der kan komme med en god og forståelig forklaring på hvorfor man ikke kan sende SMS til fastnet telefoner.

5 Kommentarer

Omdømme 6
Hej.

Jeg kan fortælle dig at det ikke er umuligt, jeg ved du kan få en trådløs telefon der kan.

jeg kan ikke huske hvad den hedder eller hvor du kan købe den, men jeg ville gætte på at det også kræver et telefon abonnement der tillader at du kan.

jeg mener et der var i brugsen den kunne købes en gang.

Omdømme 1
Jeg mener jeg har set en i TDC butik Vordingborg og jeg kender faktisk en der har en men som ikke ved hvordan man bruger den så derfor kan jeg ikke give nærmere info men det kunne være sjovt og få det uddybet af en TDC medarbejder hvordan det virker og hvad det kræver ekstra af Abo. 

Omdømme 6
Hej.

Så ved jeg lidt mere, her er den sidste nye telefon fra siemens/Gigaset

http://gigaset.com/dk/da/product/GIGASETSL400.html, den kan SMS og Email men for at det skal virke skal du snakke med TDC og høre om det er noget de understøtter.

men der skal vi nok snakke med en TDC mand kunne godt tænke mig at høre noget mere, det er jo bare sådan en ting en NØRD skal have,!

SMS på fastnet er IKKE understøttet på TDC's netværk. Men flere telefoner, bl.a. Siemens Gigaset

er forberedt på det.

Hvis man rejser en til Frankrig er det mulighed Meget glad humørikon

Men kommer nok ikke til at blive en realitet hos TDC

Cheers Blinkende humørikon

Omdømme 6
Hehe, jeg er flyttetBlinkende humørikon

men virker det i NY er lidt bedre til engelsk og der er lidt bedre job muligheder.

Besvar