Sletning af Samsung konto???

• 0 kommentarer
Min nye Samsung Xcover har ingen tone ved "banke på" opkald. Jeg har efter anvisning opdateret den, uden effekt.

Jeg anbefales at nulstille telefonen. Ved forsøg på dette kræves, at jeg først sletter min Samsung konto, som jeg slet ikke er bekendt med, at jeg skulle ha`. Endnu mindre ved jeg hvordan jeg sletter den, og kan ikke finde nogen anvisning på dette. Hjææææælp!!!

John.

3 Kommentarer

Hej KR1,

Måden du nulstiller* din telefon på er følgende:

Menu - Indstillinger - Beskyttelse - Nulstil til fabriksstandard

*Du skal være opmærksom på at en nulstilling af din telefon, sletter alle kontier, downloadede programmer og indstillinger.

Hilsen

Morten

Hej Morten

Tak for din respons.

Det du skriver har jeg helt fat i. Problemet er bare, at telefonen kræver at Samsung kontoen slettes førend den kan nulstilles.

Samsung`s support rådgiver modstridende. De siger, at kontoen normalt likke skal slettes, på trods af at telefonen kræver det. Ikke særlig troværdigt.

Deres tlf-supporter taler ikke 100% dansk,og jeg føler ikke, at han helt forstår hvad mit problem er.

I mellemtiden har jeg opnået, at bankepå-tonen kommer af og til. Jeg kan ikke forstå, hvad det er der er årsag til denne ustabilitet. Er du eller andre bekendt med, om man (tilfældigt, uden at være bevidst om det) kan komme til at deaktivere tonen, og alligevel bevare banke-på-funktionen, bare vist på skærmen, som jeg oplever det?

Jeg lever af min telefon, og mister arbejde, når jeg ikke kan konstatere, at der er nogen der banker på.

Der burde være en logisk forklaring på problemet!?!?!?

Hilsen John

Hej KR1,

Jeg har fundet to muligheder for at gendanne din telefon, håber at disse virker.

Første mulighed:

Fabriksgendannelse

1. Med telefonen slukket, tryk og hold VOLUME UP og VOLUME DOWN knapperne, pres derefter kortvarigt på Tænd&Sluk og giv slip. Du skulle nu gerne se denne besked på telefonen:”Denne operation vil slette alle dine personlige oplysninger, og resete alle indstillinger til fabriksinstillinger. Tryk på VolUp for at resete, tryk på en anden knap for at annullere
  2. Stop med at trykke på VOLUME UP og VOLUME DOWN knapperne
  3.  Tryk på VOLUME UP knappen for at lave en ”hard”-reset, eller tryk på en anden knap for at annullere.
Lav ”ryd lager”

1. på startskærmen, gå til indstillinger og tryk på ”Sikkerhed” -> ”Fabriksgendannelse”
  2. Tryk ”1234” og tryk derefter på JA.
Anden mulighed

Denne mulighed kræver et program som hedder ”Titanium Backup”, jeg har intet kendskab til dette program og kan derfor ikke give nogen garantier, dog kan jeg se at mange har fået løst deres problem ved at bruge netop dette program.

1. Freeze samsung Account
  2. Genstart
  3. Slet data fra Samsung konto gennem Titanium Backup, genstart derefter igen.
  4. Gå ind i Instillinger -> kontoer og Sync og den gamle Samsung konto skulle nu være væk og du kan tilføje en ny konto.
Hilsen

Morten

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)