Svar

Sletning af filer i Webdisk

Hej

Jeg har nu gennem længere tid forsøgt at slette nogle filer på webdisk. Jeg har kigget i FAQ og kan se, at jeg har gjort som beskrevet for at slette filer, men jeg kan ikke slette.

Når jeg klikker på slet får jeg en boks op, og en cirkel som drejer rundt i en uendelighed. Mere sker der ikke.

Er der nogen, som ved, hvad der kan være problemet.

Med venlig hilsen

René Niler

icon

Bedste svar af Jean 11 februar 2011, 13:16

Da jeg besøgte min webdisk bad den mig installere et plugin. Jeg klikkede "Run"... jeg tror det er noget den bruger til de dialogbilleder der kommer frem, fx når jeg vil slette.

Webdisk fungerer i hvert fald glimrende hos mig.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 4
Problemet er helt enkelt at Webdisk IKKE virker.

Problemerne om Webdisk har været oppe og vende ganske mange gange på dette forum, og hver gang der har været en TDC-medarbejder inde i tråden, så har forklaringen lydt at "der er midlertidige problemer på Webdisk".

Set med mine øjne, så er disse "midlertidige" problemer nærmere permanente. Webdisk dur ikke, og TDC enten evner eller gider ikke at gøre noget ved problemet.

Hver gang jeg læset er indlæg om Webdisk, så tilgår jeg min egen webdisk og prøver at slette en tilfældig og meget lille fil, - i dag en fil på kun 120 bytes.

Den hvide bund med den roterende sorte skive står bare og snurrer i det uendelige. Den kan stå i timevis for den sags skyld.

Drop Webdisk. Det har jeg selv gjort for længe siden. Det er en gang ligegyldigt lort som du ikke kan bruge til noget som helst.

Mvh FN ;-)

HEJ FN

Tak for hurtigt svar.

Jeg finder noget andet at bruge tiden til end at kigge på den roterende cirkel

MVH

René

Omdømme 4
God ide.

Jeg synes selv den er ret sjov de første 10-15 minutter, men efter en halv time begynder den at blive kedelig. Den er ret ensformig. Meget glad humørikon

Stor hilsen FN ;-)

Hej med Jer!

Jeg tror desværre I har et PC-problem - måske med det plugin, som skal installeres, når man bruger Webdisk.

Jeg har lige slettet 3 filer på min Webdisk uden problemer. Det tog få sekunder. De er slettet af 3 omgange.

Så prøv lige fra en anden PC...

Mvh Jean.

Omdømme 4
"Så prøv lige fra en anden PC..."

Det er desværre ikke muligt. Jeg har 3 PC'er som ALLE "sjovt nok" har de samme problemer med Webdisk, så jeg vil stadig tillade mig at antage at det er Webdisk der er noget junk.

Spændende med det der "plugin". Kunne man få dig til at løfte sløret for hvilket plugin du taler om?

Mvh FN ;-)

Da jeg besøgte min webdisk bad den mig installere et plugin. Jeg klikkede "Run"... jeg tror det er noget den bruger til de dialogbilleder der kommer frem, fx når jeg vil slette.

Webdisk fungerer i hvert fald glimrende hos mig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)