Skratten med dvd

Hej,

jeg har lige fået HomeTrio og når jeg sætter en dvd i min dvd-afspiller (mærke: United) kommer der en skratten. Den forsvinder kun hvis jeg trykker på mute knappen til tv'et. Jeg har prøvet helt at slukke for min boks, trykke mute på min fjernbetjening til boksen, sætte kablet (HDMI) i boksen i stedet for i mit tv (mærke: Samsung) prøvet at sætte nogle andre dvd'er i men der er stadig en skratten. Jeg kan samtidig fint høre den rigtige lyd.

Hvad gør jeg galt?

2 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Jules,

har du stadig en skratten i lyden når du kun har tilsluttet din DVD afspiller til dit TV ?

Normalt burde HomeTrio ikke have indflydelse på afspilning af en ekstern kilde som en DVD afspiller, da signalet jo er adskilt / det kommer ikke ind i TVet gennem samme ledning.

Jeg tror det er din DVD afspiller det er galt med - har du evtl. prøvet at afspille en anden DVD skive eller prøvet at skifte HDMI kablet til fjernsynet ?

hilsen

Flemming 

Ja den skratter også når den kun er tilsluttet mit tv. Jeg tror desværre du har ret i at det er min dvd den er gal med. Synes bare det er mærkeligt det lige sker når jeg får TDC.

Jeg har prøvet begge dele du foreslår og intet virker.

Mange tak for hjælpen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P