Skifte HomeBox ud med modem

Er der nogen der har en idé til hvordan jeg skifter min HomeBox ud med et modem?

Jeg har ikke brug for alle de funktioner der er i boxen. Jeg skal bare have min faste ipadresse kørt over i mit eget udstyr. Først prøvede jeg med DMZ, øv øv. Så prøvede jeg at forwarde alle porte, øv øv igen.

Jeg er privatkunde med en ADSL 20/2 forbindelse.

2 Kommentarer

Omdømme 1
Kontakt kundesupporten via chat eller telefon. Jeg mener TDC har et nyere 1 ports modem som kan sendes ud til dig.

Hej,

Jeg har netop været ude for det samme som dig, hvor det er nødvendigt at kunne få egen router til at trække den public IP.

Alt efter hvilket abonoment du har så er det muligt, at få udskiftet din homebox.

-  Ved en ren ADSL linje, uden VoIP osv., der er det intet problem at få skiftet.

-  Ved en ADSL linje hvor der er VoIP, kendt som HomeDuo, kan du omlægge dit abonoment så du får en ren ADSL også en PSTN (Fastnet) ved siden af. Derved beholder du din telefon.

Men som der også blev skrevet i overstående indlæg, skal du tage kontakt til TDC og sige du skal have et 1-Ports modem da din offentlige IP skal rundt på eget udstyr.

Med venlig hilsen

Henrik Strand

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)