Svar

Skifte fastnet nummer

Hej, her i Torsdags ringede vi ind til TDC, og bad om et nyt fastnet nummer, da jeg gerne ville overtage min afdøde mors, så ville høre om nogen skulle vide, hvornår det træder i kræft, så man kan ringe til det, og vores gamle fastnet nummer ikke virker mere? Ham vi snakkede med, sagde det sagtens kunne lade sig gøre, og at han ville ændre det, går der nogle hverdage før det er opdateret?

- Twanky

icon

Bedste svar af S_ren1_01 3 april 2011, 14:50

Hej Twanky

Velkommen til og tak fordi du har valgt at bruge TDC Forum.

Ja, der kan gå nogle dage, før det er opdateret og ordren er gennemført. Der bliver også i forbindelse med en sådan ordre udsendt en ordrebekræftelse via Post Danmark, hvoraf den præcise ordredato fremgår.

Odrebekræftelsen bør være afsendt fra os i fredags, hvilket betyder, at du gerne skulle have den i løbet af 2-5 arbejdsdage.

Venlig hilsen
Søren

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Twanky

Velkommen til og tak fordi du har valgt at bruge TDC Forum.

Ja, der kan gå nogle dage, før det er opdateret og ordren er gennemført. Der bliver også i forbindelse med en sådan ordre udsendt en ordrebekræftelse via Post Danmark, hvoraf den præcise ordredato fremgår.

Odrebekræftelsen bør være afsendt fra os i fredags, hvilket betyder, at du gerne skulle have den i løbet af 2-5 arbejdsdage.

Venlig hilsen
Søren

Hej, mange tak for svaret, jeg ville høre om man skal betale ekstra for at få vist numre der ringer til en? for det ville være meget rart Glad humørikon 

- Twanky

Omdømme 5
Ja, - Vis nummer er en ekstra service der skal betales for:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tel_tlv_esp

Mvh FN ;-)

Tak for det hurtige svar! - Så er vi tilmeldt Glad humørikon 

Omdømme 5
Selv tak, - både for din tilbagemelding og for din markering af den relevante løsning. Gid alle spørgere kunne finde ud af dette. Det ville hæve standarden på forummet betydeligt.

Mvh FN Blinkende humørikon

Omdømme 1
Tak til FN for hurtigt og præcist svar Glad humørikon

Dog har jeg en lille tilføjelse: ønsker man VisNummer på en ganske almindelig fastnettelefon (ikke bredbåndstelefoni), så er prisen 20,- pr. måned: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=4757

Så er begge telefoniformer nævnt Glad humørikon

Venlig hilsen
Søren

Besvar