Skal vi gætte hvilke link som virker?

Har nu siddet og prøvet lidt frem og tilbage, når man prøver at trykke på download linket, sker der intet!!! Også alligevel hver 20 gang sker der så noget.

Er der andre som oplever det samme? Jeg var af den opfattelse at denne version ikke var en Beta-udgave!!!

3 Kommentarer

Kan altså heller ikke finde noget link ???

Omdømme 4
Hej

Nej det virker heller ikke hos mig, troede jeg, det er lidt indviklet, men man kan stadig gå ind på den gamle version af Play og når jeg har været inde på den nye for at høre et nummer er det/de altså tilføjet til mine downloads.

Se link: 

http://mit.tdc.dk/

Som i kan se øverst oppe, kan i stadig gå ind på den "gamle" side, som for øvrigt også var mere brugervenlig.

På det nye Play kan jeg stadig ikke se mine downloads, jeg går ind i MIN SAMLING og så kommer der et gardin op, hvor der så står DOWNLOADS, men den er altså tom,endnu, på et tidspunkt kommer det vel også til at virke..Humørikon frustreret

hilsen Bente

ps. for at prøve at få lidt forståelse for dette, gik jeg ind på det nye Play og hentede et enkelt nummer fra en brugerplayliste, men jeg fik altså hele LISTEN.Meget glad humørikon

Nej, det virker kun, hvis du trykker 148 millioner gange - mindst. Du har ret !.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)