Spørgsmål

sim

Hallo kan jeg få noget hjælp til en pinkode det er fandme ikke smart at være uden telefon vel YouSee!!!

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5

Hallo kan jeg få noget hjælp til en pinkode det er fandme ikke smart at være uden telefon vel YouSee!!!

Hej :relaxed: du skal nok have, fat i youSee kundeservice her https://kundeservice.yousee.dk/contactus.

For yderligere vejledning. Siden her er et Bruger forum.

Forsøg aldrig at gætte PIN-koden til SIM eller PUK-koden.* Et forkert gæt kan låse SIM-kortet permanent, og så skal du have et nyt SIM-kort.

1. Bed din operatør om at hjælpe med at låse SIM-kortet op ved hjælp af standard-PIN-koden til SIM-kortet eller PUK-koden. 
  2. Hvis du ikke kan låse SIM-kortet op ved hjælp af PIN-koden til SIM-kortet eller PUK-koden, eller hvis beskeden "PUK opbrugt" vises, skal du bede om at få et nyt SIM-kort.

*Hvis du angiver den forkerte PIN-kode til SIM-kortet for mange gange, kan din operatør muligvis give dig en PUK-kode (Personal Unlocking Key) til at låse det op.

God dag,

Telefonen dur jo ikke!

Omdømme 5
Badge +5

Telefonen dur jo ikke!

Hej Hjælp. Du kan prøve denne,  Guide her om det kan hjælper dig videre. https://kundeservice.yousee.dk/mobil/drift-og-daekning/simkort/glemt-pinkode

Nu er alt i den skønneste orden da jeg lånte en telefon

på selve simkortet man får til sendt står koden man skal blot skrabe et felt

hvis der nu der havde været en chat funktion eller noget der virkede og var lidt hurtig så havde det ikke været nødvendig at bruge hele formiddagen på det, blive pisse sur og gøre sig selv til grin! !!

go dag til dig!

Omdømme 5
Badge +5

Nu er alt i den skønneste orden da jeg lånte en telefon

på selve simkortet man får til sendt står koden man skal blot skrabe et felt

hvis der nu der havde været en chat funktion eller noget der virkede og var lidt hurtig så havde det ikke været nødvendig at bruge hele formiddagen på det, blive pisse sur og gøre sig selv til grin! !!

go dag til dig!

Når således jeg har have ikke lige, fanget at det var et nyt Sim Kort du have modtaget. Men godt at læse du fik styr på det og det virker. Tak og God aften-, 

Besvar